"תל אביב נהיית יותר ויותר דומה ל־GTA מבחינת הטיפוסים"

נועם ורדי, 35, במאי פרסומות וקליפים שמגדיר את עצמו כגיהנום עלי אדמות שארוז בצורה של קאפקייק

נועם ורדי. צילום: איליה מלניקוב
נועם ורדי. צילום: איליה מלניקוב

שם: נועם ורדי

סטטוס: בזוגיות

גיל: 35

תעסוקה: במאי פרסומות וקליפים

[tmwdfpad]

מאיפה אתה במקור ומתי הגעת לתל אביב?

"גדלתי בקריית חיים והגעתי לעיר ב־2005 עם מטרה אחת – לשבור את האינטרנט".

ספר על הדירה הראשונה שלך בעיר.

"לא הגעתי מצויד בהרבה אהבה לתל אביב, אז בחרתי בדירת פתיחה מושלמת בקפלן, בין הקריה לאבן גבירול, כך שאוכל לבחור בין כניסה לעומק העיר באופניים ובין בריחה חזרה הביתה ברכבת".

התחלת בבימוי קליפים למוזיקאים ומשם קפצת לפרסומות ומערכונים סאטיריים. איך זה קרה?

"לא למדתי קולנוע. נולדתי כיוצר כשיוטיוב נפתח. אני ילד ניינטיז ובראש שלי להיות במאי קליפים היה הדבר הכי קול שיש, אז התחלתי ליצור קליפים דרך הפלטפורמה של יוטיוב. אני חושב שניחנתי ביכולת לגרום לדברים להיראות טוב באפס תקציב. אף פעם לא רציתי להתקבע כבמאי קליפים ופשוט מצאתי את עצמי עובד מהתחום הזה לבימוי נונסנס וקומדיה. אנשים רואים אותי ומכירים אותי כבמאי קומדיות, אבל אני רואה את עצמי כבמאי לנוער. בראש שלי לפחות – כל מה שאני מביים הוא לנוער. אני רוצה לעשות דברים שיטריפו אנשים בגיל של חטיבת ביניים. עשיתי למשל סדרת רשת למותג משקאות וכיוונתי את ההומור לרמה של כיתה ח'. זה הצליח ונהיה ויראלי גם בקרב אנשים שהם לא בכיתה ח'".

אז אתה רוצה להיות גיורא חמיצר הבא?

"מי זה גיורא חמיצר? אני הילד של סלינה גומז ומיילי סיירוס. זה מבטל כל ערך לגיורא חמיצר".

מה הסוד התל אביבי שלך?

"תל אביב נהיית יותר ויותר דומה למשחק GTA, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת הטיפוסים שמסתובבים בעיר. מקומות אחרים בארץ ובעולם יפים וטובים יותר, אבל שום מקום לא מספק כאלה דמויות. מבחינתי הדבר האמיתי לא קורה בחוץ אלא אצלי בבית, כשאני מצליח להביא אנשים כאלה אליי לסלון כדי לעשות צחוקים. אני לא חושב שבעיר אחרת הייתי מצליח למלא את הבית בכל כך הרבה אווירה וכיף, שנוצרים אך ורק בזכות האנשים שנוכחים בו".

ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך.

"אני נגוע חזק בחיידק ה־MMA אפילו שאני נראה ומתנהג כמו בצק. אני טוען בתוקף שאין אדם אחד בישראל שיכול להביס אותי בקרב – במובן הזה אני גיהינום עלי אדמות שארוז בצורה של קאפקייק".