הבטחת אישים: 16 כישרונות שהולכים לפרוץ השנה

הם צעירים, הם בוערים, הם מוכשרים ואתם הולכים לשמוע מהם ממש בקרוב. 16 אמנים, מעצבים, צלמים, דוגמנים, במאים, שחקנים, רקדנים, מוזיקאים ושפית אחת ש־2016 הולכת להיות השנה שלהם. פרויקט מבטיח במיוחד

גיא נחום לוי (צילום: איליה מלניקוב)
גיא נחום לוי (צילום: איליה מלניקוב)

כרמל מיכאלי (28), מוזיקאית ואמנית פרפורמרית

מיכאלי התחילה את דרכה כזמרת בלהקת Pאנק ירושלמית כשהייתה בת 17. בערך כל סיפור טוב במוזיקה ישראלית מתחיל במילים דומות. אבל ההופעה ששינתה את המסלול שלה התרחשה לפני חמש שנים, במהלך לימודיה לתואר שני בבצלאל, בשיעור סאונד אצל אהד פישוף. "זה היה מעין טקס שבו תופפתי ושרתי בעודי חובשת פאה בלונדינית ארוכה. בקושי ידעתי לנגן אבל זה בכל זאת היה רגע די מרגש בשבילי", היא נזכרת. בשנה שעברה החל שיתוף הפעולה שלה עם ניסים טרטיאקוב, שאותו פגשה כשהשתתפה באירוע בביתן הלנה רובינשטיין, והשניים יצרו יחד את הפרסונה המוזיקלית העדכנית של מיכאלי, Karma She. "שנים התחבטתי איך לשלב את העולמות שלי יחד. אני עושה וידיאו ארט או קליפים? מתישהו הבנתי שלא מעניין אותי להגדיר. דרך האלטר אגו שלי אני מרכיבה את האהבות הגדולות שלי – אסתטיקת היפ הופ, תרבויות רחוקות, ענטוזים. הכי חשוב לסמוך על האינסטינקטים".

וורד. מה את מתכננת?
"אני עובדת על וידיאו לשיר חדש שנקרא 'Coconut Breez' שצולם במידברן (הגרסה הישראלית לפסטיבל ברנינג מן) ובקובה, שיהיה הסינגל הראשון מתוך אי.פי הבכורה
שלי. ב־4.2 יהיה גם פרפורמנס פופ נרטיבי בשם שאנ־גרי־לה במוזיאון תל אביב".

"דרך האלטר אגו אני מרכיבה את האהבות הגדולות שלי". כרמל מיכאלי (צילום: איליה מלניקוב)
"דרך האלטר אגו אני מרכיבה את האהבות הגדולות שלי". כרמל מיכאלי (צילום: איליה מלניקוב)

 

הדר מורג (32), במאית קולנוע

כשצופים ב"למה עזבתני" (כבר בקולנוע) קשה להאמין שזהו סרטה הראשון של הדר מורג. מדובר ביצירה מורכבת, מטלטלת ומלאת רבדים שהצפייה בה לא יכולה להשאיר אף צופה אדיש, בייחוד אם הוא חרד לגורל איבר המין הזכרי שלו. מורג היא בוגרת החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב, וסרט הגמר שלה עשה מסלול פסטיבלים נאה שכלל את פסטיבל קאן ופרסים שונים לסרט ולה כבמאית. "למה עזבתני", הבחירה הרשמית של פסטיבל ונציה וזוכה פרס סרט הביכורים ופרס תא המבקרים האירופי בפסטיבל חיפה, מסמן אותה באופן מובהק כקול קולנועי חזק ודומיננטי. בימים אלה היא שוב בחדר העריכה, בעבודה על סרט דוקומנטרי בשם "מנעי קולך רחל", המגולל את סיפורה המשפחתי המורכב של השחקנית תהל רן, שכלל התעללות נפשית בה ובאחותה מצד הוריה ותועד בספרה "בשם אחותי". מורג גם שוקדת על כתיבה של סרטה העלילתי השני, אבל בינתיים לא מוכנה לספק עליו יותר מדי פרטים.

ובכל זאת?
"אני יכולה להגיד שהוא יותר קיצוני מ'למה עזבתני', יותר כואב, והפעם תהיה במרכזו אישה".

קול קולנועי חזק ודומיננטי. הדר מורג (צילום: איליה מלניקוב)
קול קולנועי חזק ודומיננטי. הדר מורג (צילום: איליה מלניקוב)

 

תומר קאפון (30), שחקן

2016 היא השנה שבה תומר קאפון עומד להתבגר מתפקידי משנה לתפקידים ראשיים. עד לעמדה הזאת הוא עשה את הדרך הארוכה, למרות הקשר המשפחתי לבמאי שי קפון (הוא בלי א', תומר עם). "אחרי הצבא וכמה טיולים בעולם, פגשתי את סוכן האמנים אריק קנלר בחוות סוסים שעבדתי בה, והוא עורר בי מחדש את האומץ לתת צ'אנס למשחק. הגעתי לבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין ואחרי שנה עזבתי. הרגשתי שהספיק לי". מאז הוא נחת בשתי סדרות שלא היו יכולות להיות שונות יותר זו מזו – "גאליס" ו"פאודה". "אני בר מזל שאני אוהב את מה שאני עושה ואני מתכוון להמשיך. זה לא מובן מאליו".

איפה נראה אותך השנה?
"בעונה החדשה של 'בני ערובה' וגם ב'שבוע ויום', פיצ'ר מופלא על החיים והמוות ומה שביניהם של הבמאי אסף פולונסקי. בתמונה הגדולה – רוחניות ואהבה חשובים לי. מאחל לעצמי לקחת את הזמן, לזהות אופציות, ליהנות מהחיים, להיות נוכח. אה, וללמוד לנגן במפוחית".

עומד להתבגר. תומר קאפון (צילום: איליה מלניקוב)
עומד להתבגר. תומר קאפון (צילום: איליה מלניקוב)

 

אביתר חלימי (31), קומיקאי וכותב

אביתר חלימי הצחיק אותנו כבר ב־2007 ברדיו תל אביב, כשהגיש עם מתן בלומנבלט (יוצר הקומיקס "הו לא") את תוכנית המערכונים "ץ סופית". מאז הוא למד קולנוע במכללת ספיר, יצר שני סרטים קומיים (אחד מהם, "החבורה האחרונה", הוקרן בפסטיבל אוטופיה האחרון) וכמה סרטונים ויראליים, וכיום הוא אחראי על פינת המתיחות הטלפוניות הידועה גם בכינויה "הדבר הטוב ביותר שיש ללייט נייט של גורי אלפי להציע".

פרגן למתחרים מאסף הראל.
"כולם שם חברים מוכשרים שעושים ויעשו דברים מצוינים. עמית הרשקוביץ וקארין כהן מעולות, גיא אדלר עושה פינה נפלאה ככתב מהעתיד, ואסף 'קראטה' קפלנסקי נורא מצחיק אותי. אולי למישהו זה נראה כמו תחרות, אבל מבחינתי יש לנו אתגר – להראות ששווה להשקיע ביוצרים קומיים. בכל פעם שמשהו מצליח, זה טוב לכולנו. חוץ מזה, יש לנו פי אלף יותר לייקים בעמוד, אז מה מתחרים? זה מתחרים זה?".

זה מתחרים זה? אביתר חלימי (צילום: איליה מלניקוב)
זה מתחרים זה? אביתר חלימי (צילום: איליה מלניקוב)

 

הדס נסטל (21), רקדנית פלמנקו

הדס נסטל התחילה לרקוד בגיל 4 בסטודיו למחול ברעננה, אבל היא זוכרת את עצמה
מתבטאת בתנועה כ"תגובה פנימית למוזיקה" (זו אכן ההגדרה המדויקת של ריקוד), פחות או יותר מאז שידעה לעמוד על שתי הרגליים. "צרובה לי בראש תמונה ברורה שלי כילדה משמיעה בטייפ מוזיקה צוענית ורוקדת לצליליה. מבחינתי הפלמנקו תמיד הרגיש כמו בית". בגיל 15, בעודה תלמידה בתלמה ילין, היא טסה עם שתי רקדניות נוספות לקורס באקדמיה לפלמנקו במדריד, ושנה לאחר מכן קטפה את המקום השלישי בתחרות הפלמנקו הארצית על שם קרן עדי בסוזן דלל. מהר מאוד היא התברגה כסולנית בלהקת הפלמנקו הישראלית, המופיעה כ־200 פעמים בשנה, ובמסגרתה היא רוקעת ברגליה עד היום.

לאן הרגליים ייקחו אותך בשנה הקרובה?
"כיום אני סטודנטית לתואר ראשון במחול בסמינר הקיבוצים. אני מקווה להשאיר את העתיד לבן ופתוח, כך שאוכל בסיום לימודיי לצבוע אותו כראות עיניי עם כל הצבעים שברשותי, כשהמכחול הוא הפלמנקו".

"הפלמנקו תמיד הרגיש כמו בית". הדס נסטל (צילום: איליה מלניקוב)
"הפלמנקו תמיד הרגיש כמו בית". הדס נסטל (צילום: איליה מלניקוב)

 

עדה זמורה (20), דוגמנית

האם אי פעם תהית איך זה להגיע לאודישן לצילומי קמפיין של יוז'י ימאמוטו כשאת אחת מתוך 50 (!) בנות הדומות לך באופן מטריד? זה נשמע כמו התחלה של חלום בלהות, אבל לעדה זמורה זה המשיך יפה מאוד. טלפון אחד מהסוכן שלה למחרת בסוכנות יולי בישר לה: "חמודה, את בפנים". זמורה, במקור מניר צבי ועדיין משרתת בצה״ל, פרצה אל תודעת הציבור כשדגמנה עבור המותג Twentyfourseven שלו היא גם משמשת כפרזנטורית, ובדיוק בעת ההודעה חזרה מזנזיבר, שם צילמה את קמפיין הקיץ שלו. "לא מזמן הסוכן שלי התקשר אליי בקשר לשלוש אופציות. אחת הייתה הסוכנות בפריז, השנייה הסוכנות במילאנו ועוד אחת דרך הסוכנות בניו יורק. פתאום הבנתי: עשיתי את זה – אני דוגמנית בינלאומית עובדת ואני בדרך הנכונה".

מה צפוי בהמשך המסלול?
"מפני שאני חיילת אני לא יכולה להיות כל השנה בחו"ל, לכן אני מתרוצצת מפה לשם. לאחרונה חזרתי מחודש בפריז ובמילאנו, הצטלמתי להפקה מדהימה למגזין 'מאדאם פיגרו' שיצא בפברואר וצילמתי עונה נוספת ליוז'י. אני משתחררת בעוד פחות משנה, ואז הבסיס שלי כבר יהיה באירופה".

"פתאום הבנתי: עשיתי את זה". עדה זמורה (צילום: איליה מלניקוב)
"פתאום הבנתי: עשיתי את זה". עדה זמורה (צילום: איליה מלניקוב)

 

יהב סבן (27), דוגמן ומוזיקאי

יהב סבן הגיח אל חיינו מעכו הרחוקה, והוא ללא ספק המוזיקאי והדוגמן עם הזקן המרשים/המפחיד ביותר שראינו אי פעם. מה הוא יודע לספר על עצמו? בגיל 15 הוא עבד בחוף קאן בקריות בתפקיד חשוב מאין כמוהו: לחסום עם הרגל את התור למגלשה המפחידה. "אבא שלי ניהל את המקום והוא היה משלם לי בטילון עוגיות", הוא נזכר. מהון להון ועם כל הכבוד לטילון, בקיץ האחרון סבן חתך לדוגמנות ביום שסוכנת הדוגמנים אלינור שחר פרשׂה עליו את חסותה. מאז הוא מדגמן לגולף, דורון אשכנזי, פולגת, רנואר ועוד. "שום דבר לא קורה ביום בהיר, הדרך עוד ארוכה", הוא אומר, "אני מתקדם בעיקר על ידי מודעות, חיבור וחיפוש אחר האני הפנימי. כוח החיים עושה את שלו והאמת כבר תגיע החוצה".

סבבה, בכיף. מה התוכניות שלך ל־2016 ?
"אני הולך להוציא את האלבום הראשון עם הלהקה שלי, ילדי השדה. הופעת ההשקה לסינגל הבא תתקיים בתמונע ב־4.3. על יד שמאל שלי מקועקעת האמרה Seize The Day. אני פחות חושב על העתיד הרחוק ויותר חי את הדרך. חשוב לי להביא לעולם כמה שיותר שירים יפים".

"כוח החיים עושה את שלו". יהב סבן (צילום: איליה מלניקוב)
"כוח החיים עושה את שלו". יהב סבן (צילום: איליה מלניקוב)

 

עידן נויברג (32) וגל בולקא (30), מעצבים תעשייתים

עידן נויברג וגל בולקא הכירו בלימודי עיצוב תעשייתי בבצלאל. החיבור שלהם עבד מיד והניב כבר בשנה ד' אטבים סולריים שהפכו לאחד מהאייטמים הכי לוהטים בבלוג העיצוב הנחשב Designboom וכן את הפרויקט המשעשע "יש פיל בחדר" – בובת פיל המתלבשת על שקעים חשמליים כך שהכבל המחובר יוצר חדק. פרויקט נוסף שלהם מתקופת הלימודים, שבו עיצבו מוצרים למטוסים, קיבל סיקור נרחב בעיתונות העולמית והמקומית. כך מצאו את עצמם נויברג ובולקא הצעירים וחסרי הניסיון ביחסי עבודה צפופים עם אל על, וכיום הם מבלים את עיקר זמנם בסטודיו בעיצוב מוצרים עבור חברת התעופה – שמיכה מפנקת למחלקת התיירים שבימים אלה נכנסת באופן קבוע לקו תל אביב־טורונטו, עיצוב מגשי אוכל קונספטואליים למחלקת העסקים (בשיתוף עם השף משה שגב) ולאחרונה – עיצוב מחדש של המחלקה הראשונה במטוסי 777. עכשיו כבר מותר לספר שהם נמצאים במגעים מתקדמים להפוך לסטודיו הבית של אל על.

עפים על עצמכם?
נויברג: "בהחלט. אם היו שואלים אותי בזמן הלימודים מה אני הכי רוצה לעשות, הייתי אומר שלעצב לחברת תעופה. פיליפ סטארק מעצב לאייר פראנס ופה בארץ שני צוציקים איכשהו הצליחו להיכנס לעסק".

עפים על עצמם. עידן נויברג וגל בולקא (צילום: איליה מלניקוב)
עפים על עצמם. עידן נויברג וגל בולקא (צילום: איליה מלניקוב)

 

עמית דרוקר (19), שחקנית

ילדות פלא – מתברר שהן עדיין קיימות. לדרוקר הצעירה אין ברזומה ניסיון במשחק ואפילו לא לימודים במגמת תיאטרון. היא גם לא נולדה ולא גדלה בתל אביב כמו רוב השחקנים שמתברגים לברנז'ה בגיל צעיר. מדובר פשוט בנערה כריזמטית להפליא אשר הגיעה לאודישן אחד להצגה "האזרח ק'" על פי קפקא בבימויה של יעל קרמסקי, שרצה בימים אלה בתיאטרון הקאמרי, וקיבלה את התפקיד מיד. דרוקר, שנולדה בכפר סבא אבל נדדה בכל הארץ בעקבות אביה מאמן הכדורסל, כבר הספיקה לתחזק בלוג אופנה בגיל 14, להצטלם להפקות אופנה ולדגמן לרוני קנטור ולאנה קיי.

מה הלאה?
"אני עוד בוחנת אופציות כי אני לא באמת יודעת. אני חושבת שאתחיל ללמוד משחק, אבל אני גם אוהבת לדגמן, ויש לי גם חלום להיות פסיכולוגית".

חושבת להתחיל ללמוד משחק. עמית דרוקר (צילום: איליה מלניקוב)
חושבת להתחיל ללמוד משחק. עמית דרוקר (צילום: איליה מלניקוב)

 

בני אסתרקין (26), ראפר

אסתרקין, שנולד בבלרוס וגדל בבת ים, הוציא לאחרונה אלבום בכורה (בעל השם האופטימי "יום אחד כל זה יהיה שלנו") ומנסה לזכות להכרה שזכו לה בשנה החולפת חבריו קפה שחור חזק, טונה ונצ'י נצ' (שכבר כמה שנים מתפקד על תקן המנטור של אסתרקין). ״אני לא חושב שעליתי על איזשהו גל, כולה אחד השירים מתוך האלבום שלי ('ווילי') נכנס לפלייליסט ערב של גלגלצ. זה שימח אותי, אבל עדיין לא באמת הצלחתי. אני פשוט בעשייה מתמדת, אוכל המון חרא, אומר על זה תודה ומתענג על רגעים קטנים ומתוקים״.

2016 תהיה שנת הפריצה שלך?
"התחלתי לעבוד על האלבום הבא שלי שיראה אור בתקווה עוד השנה. ב־21.1 יש מופע סיום טור חגיגי במועדון גגרין. חוץ מזה ממשיך לבשל, להבשיל ולתת בראש".

מיכאל סוויסה (20), ראפר

"אני סוויסה. ראפר לפעמים, וכשאני לא – אני עושה דברים אחרים כמו לאכול פלאפל, להאזין למוזיקה ולעשות סרטונים מפגרים". זו התשובה של מיכאל סוויסה לשאלה "מה בעצם אתה עושה?". טייטל אמורפי לבחור אמורפי, שבכל זאת כבר ראה במות ותפס פינת ראפ קומית בתוכנית הלילה הטרייה של אסף הראל. הראפר הצעיר והקצת מוזר הזה, שעושה מוזיקת טראפ הזויה ועדכנית בעברית, הוא הדבר הבא, ויש לו מספיק גב בסצנה בשביל להעיד על כך שמדובר בחוות דעת נפוצה.

תספיק להוציא אלבום לפני גיל 21?
"האלבום נמצא כרגע בשלבי סיום. בינתיים התארחתי בשיר של כהן@מושון, שיתפתי פעולה עם די.ג׳יי מאש ועם לוקץ׳, וכאמור עם אסף הראל. אני תמיד פתוח לעבוד עם אנשים חדשים ולהתנסות. לא מינית, אבל גם".

בני אסתרקין (מימין) ומיכאל סוויסה (צילום: איליה מלניקוב)
בני אסתרקין (מימין) ומיכאל סוויסה (צילום: איליה מלניקוב)

 

לארה סנואו (27), מוזיקאית

ללארה סנואו אמנם יש שם של גיבורה מסרט אקשן, אבל היא בכלל מוזיקאית. "אני מאמינה בלבחור שם לכל פרויקט שאנחנו יוצרים. זה משאיר לאמן את האופציה להיות המון דברים שונים במהלך חייו אם הוא רוצה בכך. השם 'לארה' תמיד הלך איתי ו'סנואו' הגיע כשחיפשתי משהו משלים. רציתי משהו אמיתי, טהור, רך אבל סוער. מה יותר טהור משלג?". לאורך השנים למדה לארה סנואו – טוב, ולרי שרמן – פיתוח קול, פסנתר וגיטרה. היא גם בילתה קצת זמן בבית ספר רימון, אבל התפנית האמיתית קרתה בקורס קיובייס (תוכנה להפקת מוזיקה) שלקחה במכללת BPM. מאז היא מסומנת כמי שיכולה להיות עדי אולמנסקי הבאה – כיפית, מתוחכמת, עם ביטים עדכניים והמון כריזמה. לצד החבר הכי טוב שלה, יונתן חרפק (המתופף של (Useless ID), היא כבר עמוק בפרויקט הבא.

מה אתם מבשלים שם?
"אי.פי חדש. באפריל נצא לטור ראשון באירופה ומשם נטוס לקנדה להשתתף ב'שבוע המוזיקה הקנדי'. שיר שלנו נכנס לא מזמן לפלייליסט ערב של גלגלצ והתקבלנו לפסטיבל החשיפה CMJ בניו יורק. זה היה אחד הרגעים הראשונים שהבנתי שיש לנו פה משהו אמיתי".

"מה יותר טהור משלג?". לארה סנואו (צילום: איליה מלניקוב)
"מה יותר טהור משלג?". לארה סנואו (צילום: איליה מלניקוב)

 

עידית פדידה (30), שפית

פדידה, במקור מבית שמש, היא מסוג האנשים החכמים שלא ממהרים לשום מקום, ובמקצוע תובעני ומונע מאגו כמו שלה זה מוסיף לה לא מעט נקודות. היא החלה את דרכה בקורס בישול במכללת הדסה ומשם הספיקה לצבור רזומה מרשים כטבחית וכסו־שפית במטבחים מובילים בתל אביב – מול ים, כתית, הוטל מונטיפיורי ופרונטו, לצד התמחויות במסעדות מישלן בסן סבסטיאן ובסטוקהולם. לפני חמישה חודשים, אחרי שמיצתה את הטייטל "מספר 2", החליטה לעשות את הצעד המתבקש ולפרוץ קדימה. היא קיבלה מדיוויד פרנקל את ההובלה של הרסטו־בר זו ביזו, ובקרוב היא תעזוב אותו לאחר שהוכיחה שהיא יכולה להיות גם מספר 1 מצוינת. היא ללא ספק מוכנה לצעד הבא – מקום עם מטבח משלה.

שהוא?
"אין משהו על הכוונת. אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל אני צריכה הפוגה כדי לנוח ולהחזיר לעצמי כוחות. ההקמה בזו ביזו הייתה מאוד קשה ולקחה ממני הרבה אנרגיות. השאיפה היא לפתוח מקום משלי, שהוא יותר מסעדה מבר".

מטבח משלה. עידית פדידה (צילום: איליה מלניקוב)
מטבח משלה. עידית פדידה (צילום: איליה מלניקוב)

 

שי צבי הורודי (22), אמן

צבי הורודי עשה את מה שנראה בלתי אפשרי: הוא רק בן 22 ולפני שבוע ננעלה תערוכת יחיד שלו ("בית הבליעה") במוזיאון תל אביב, היכל שלא בדיוק מורגל בזיהוי כישרונות צעירים. ככה זה קרה: "לקראת תערוכת הגמר במדרשה הפגישו את הסטודנטים עם אוצרים ואמנים והתחלתי לפנטז על האפשרות, שנראתה אז קלושה, להציג משהו במוזיאון. בטקס הסיום של תערוכת הגמר הוענק לי פרס של 4,000 ש"ח על שם רפי לביא, ובשילוב עם הפנטזיה להציג במוזיאון, התגלגל בראשי הרעיון לעבודה ׳אכילת המלגה על שם רפי לביא׳. מגיל צעיר אבא שלי חזר באוזניי על הססמה 'צריך להיות חצוף', וזה נותן הרבה כוח במקרים כאלה, בייחוד כשרעדתי מול המקלדת בניסיון לנסח את המייל שמציע לאוצרת אלן גינתון להיפגש".

אילו מלגות אתה מתכוון לאכול ב־2016?
"כרגע אני ברזידנסי דיסלדורף, יש לי פה זמן לחשוב ולעבוד על דברים, אולי אצור פה באזור קשרים. אירופה מעניינת אותי כמקום שבו אפשר לחיות וליצור בנוחות. לפני שטסתי עבדתי בכמה עבודות נוראיות בשכר מינימום".

"עבדתי בכמה עבודות נוראיות בשכר מינימום". שי צבי הורודי (צילום: איליה מלניקוב)
"עבדתי בכמה עבודות נוראיות בשכר מינימום". שי צבי הורודי (צילום: איליה מלניקוב)

 

גיא נחום לוי (21), צלם אופנה

גיא נחום לוי היה בולט בנוף צלמי האופנה המקומי גם אם היה מבוגר בעשור, אבל הוא עילוי בן 21 וכבר הספיק לצלם עבור דורין פרנקפורט, לארה רוסנובסקי, אפרת קסוטו, פטיט מלר ולהקת בת שבע (שאת חבריה הוא הפשיט לטובת קמפיין התכשיטים של אלון ליבנה ואפרת קסוטו). נחום לוי, שגדל בדרום תל אביב ולמד בבית הספר לאמנויות ובתלמה ילין, עשה את הדרך ללב תעשיית צילום האופנה דרך חיי הלילה (הוא היה צלם הבית של הברקפסט) ומספר שהגיע לצילום במקרה. "צילמתי את החבר'ה בבית הספר. תמיד נמשכתי ליופי, והעובדה שהייתה לי שליטה ביצור מהמם שעומד מולי ריגשה אותי. זה התחיל כמשהו שטחי, עד שהבנתי שאני נמצא בסיטואציות מדהימות. קצת כמו טיפול פסיכולוגי מבחינתי. מרגש אותי קונספט הקדושה והזונה. אני אוהב דברים עם מתח, עם סיפור. המתח שבין גועל נפש לאלגנטיות בלתי נתפס".

אילו מתחים אתה הולך לחקור ב־2016?
"אני כרגע עובד על פרויקט לאדידס ועם עוד כל מיני לקוחות מגניבים. בינתיים זה סוד. לא יודע מה צופן לי העתיד. נולדתי לפני דקה, אני מרגיש שלא התחלתי עדיין".

חוקר מתחים. גיא נחום לוי (צילום: איליה מלניקוב)
חוקר מתחים. גיא נחום לוי (צילום: איליה מלניקוב)