הצצה לראיון עם שירי מימון

שירי מימון היא ההפתעה הגדולה של אקס פקטור, וכוכבת עסוקה במיוחד. הצצה קטנה לראיון המלא שערכנו איתה

צילום: דודי חסון
צילום: דודי חסון

עכשיו, כששוקע הערפל סביב מלחמת "הכוכב הבא"-"אקס פקטור", נראה שהמנצחת הגדולה היא שירי מימון. עם חמש הצגות ביום של "אלאדין ויסמין" ברחבי הארץ, ילד קטן בבית ותפקידה כשופטת המפתיעה של אקס פקטור בפריים טיים של כולנו, מימון עובדת קשה, וקוטפת את הפירות. ביום חמישי (12.12) יתפרסם ראיון מקיף עם מימון כאן באתר ובמגזין Time Out תל אביב המודפס. עד אז, קבלו הצצה קטנה למה שיש לשירי להגיד על תדמיתה כדיווה, עברי לידר, תפקידה ככוכבת והנוער של היום.

יצא לך לדבר עם סיימון קאוול אחד על אחת?

"כן. הוא שמע אותי שרה וקרא לי 'הדיווה'. אמרתי לו 'מי דיווה? איזה דיווה? מה אתה חושב?' הסברתי לו שבארץ מאוד קשה להיות דיווה. זמרים במעמדנו נמצאים במקום אחר מזה של המקבילים שלנו בעולם. עברי הוא עוד מעט 20 שנה בתעשייה, שלא לדבר על פורטיס, עוד מעט 40 שנה בתעשייה, ובעולם אנשים כאלה חיים על אחוזות ובתי קיץ ואצלנו זה לא ככה. וזה בסדר, זה מי שאנחנו, זאת ישראל. אנחנו לא מתחנחנים".

ביאס אותך שהיו לעברי לידר יציאות קצת מתנשאות עלייך? כשהוא אמר שאת לא מבינה בזמרות שלא נשמעות כמוך?

" אני מתה על עברי וחושבת שהוא גאון במה שהוא עושה ואני מבינה למה הוא התכוון. אני חושבת שהוא אמר שלדעתו יש לי טעם מאוד ספציפי ואני לא מצליחה להשתחרר ממנו, ואני לוקחת את זה לתשומת לבי".

אפשר לקבוע שיש לך השפעה על רבים. מה חשוב לך לקדם?

"בסופו של דבר אני אדם פרטי ויש דברים שמעניינים אותי יותר ויש שפחות. אני לא מרגישה שאני צריכה לעשות משהו בשביל משהו, אבל תראה למשל את הפוסט האחרון שהעליתי באינסטגרם על האלימות נגד נשים. זה לא נכתב כי יש לי השפעה, אלא כי כל מה שקשור למעמד האישה מטריף אותי. יש לי הרבה השגות לגבי כל הפריצות שמתרחשת באינסטגרם ובאינטרנט בכלל, עם ילדות. וכן, משהו השתנה מאז שאני אימא ומאז שיש לי איזשהו כוח. מרתיח אותי שבגיל 12 בנות פותחות לעצמן אינסטגרם, כותבות שהן אוהבות לדגמן, לשיר ולהופיע וכנסו כנסו כנסו ותעשו לי לייק, ואתה רואה ילדות לובשות בגד ים ומכנסיים סופר קצרים ועושות פרצופים למצלמה כאילו הן בנות 30, וזה פשוט מזעזע".

לחצו כאן לקריאת הראיון המלא