אההנ אההנ הונדה ישתבח שמו

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
4 בינואר 2018

 

*
אמרתי לו, "אתה לא הארווי ויינסטין ואני לא אטרח להתלונן עליך."
"אם ככה," הוא אמר, "אני בא מחר בבוקר ועוד פעם  מאונן לתוך העציצים."
אז אמרתי לו: "בפעם האלף – לאפר ולאונן זה לא אותו דבר."
הלך.
ולמה אני מספרת לכם את זה? שתבינו שכל הענין הזה של הטרדות מיניות עובד בעיקר בבוהמה. אני, בגלל שאני עובדת משתלה, חיה בעולם חוקים שונה לגמרי. אנשים עושים דברים בתוך עציצים. זאת עובדה. מתרגלים לחיות עם זה (ג'יין אוסטן החדשה)

*
אני לא קורא ספרים, אני קורא רק מחשבות (ליאם גלגאר)

*
עמדנו בפקק. חמש שעות לא זזים. שאלתי מה קרה, אמרו שסגרו את הכביש. שאלתי למה, אמרו שזה בגלל שהאפיפיור צריך להגיע. רציתי להתקשר אליו, להגיד לו, "אפיפיור, בן זונה, לך הביתה, אל תבוא לפה יותר" (רודריגו דוטרטה, נשיא הפיליפינים. אחר כך הוא אמר שייסע לרומא, לבקש סליחה מהאפיפיור. אבל בסוף לא היה לו זמן, אז הוא שלח מכתב)

*
מה שהבושה מנעה בעדי מלומר, האהבה הפצירה בי לכתוב (אובידיוס)

*
שלום עליכם קוראים יקרים, כאן הרב המוטורי הראשון לציון משה דוד ח"י בוסקילה, והפעם נספר סיפור עצוב: איך ששר החקלאות אורי אריאל אירגן תפילת המונים בכותל נגד הבצורת, ואפילו כבודי הגעתי כי חלק מהמשכורת שלי זה ממשרד החקלאות – אני אחראי על נתינת ברכה לטרקטורים ג'ון דיר –
ואכן באתי לכותל,
וצעקתי לבורא עולם: אההנ אההנ אההנ הונדה ישתבח שמו! (לתפילות המוטוריות יש חלק גדול שעל פי המסורת זה קולות של מנועים, כמו אההנ אההנ, טררר טררר, ופששששש – זה היברידי). ועם כל זה, עוד לא ירד גשם כמו שצריך. וכבודי אומר חד משמעית: אין מצב שבורא עולם לא יעשה מה שאורי אריאל יבקש ממנו. הוא לא איזה אנה פרנק שאפשר להתעלם ממנה. זה רק יקח קצת זמן, כמו שאמרתי לאשתי,
כששאלה אותי מתי אני יקנה לה אוטו ספורט – כי בשביל מה היא צריכה אוטו ספורט? היא אשת רב, ודברי חכמים בנחת נשמעים, אז למה היא צריכה להגיע מהר מהר באוטו ספורט? (הרב משה דוד ח"י בוסקילה. ויש ויכוח הלכתי:)

*
אז אשתי אמרה, אם דברי חכמים בנחת נשמעים למה אתה לעצמך כן קנית אוטו ספורט?
אז אמרתי לה, זה כדי להגיע מהר מהר לאנשים שצריכים את עזרת כבודי, אם זה מבחינה רבנית או מבחינה מוטורית או מבחינה היברידית, נגיד להגיד ברכה לפני שמחליפים טייאר.
אז היא אמרה, זה לא הגיוני.
אז אני אמרתי זה גם לא הגיוני שדברי חכמים בנחת נשמעים, כי יותר הגיוני שהם יישמעו באוזן, לא? אבל עובדה.
אז היא אמרה נחת, נחת, עם האות נון.
אה, אמרתי. ומיד הרמתי את המכנסיים מהתחת. ואמרתי, ידעתי את זה, בחיי התורה ידעתי את זה (הרב משה דוד ח"י בוסקילה. ויש סיום מאתגר:)

*
לא יודע אם היא האמינה לי, אבל קיבלה את היסורים של לא להאמין לי באהבה, כי אצלנו הגבר מה שהוא אומר זה תופס, לא בגלל הדרת נשים, אלא בגלל שהגבר בדרך כלל יותר צודק. תבדקו את זה סטטיסטית במגזר שלנו, ותראו שמה שהגברים אומרים? בסוף הם מחליטים שהם צודקים.
אמרתי את זה לחבר שלי, הרב הראשי האשכנזי המוטורי לישראל, והוא אמר משה דוד, משה דוד, יש לך הגיון מעגלי.
איך יהיה לי הגיון מעגלי ואני רב מוטורי? הייתי נוסע נוסע מגיע לאותו מקום, השם ישמור (משה דוד ח"י בוסקילה, הרב המוטורי הראשי לישראל)

*
יותר מגנטים! (מגנוס, בן 4, עונה לשאלת עיתונאי אוסטרלי: "מה יעשה את מלבורן לעיר טובה יותר?")