גברים יכולים להשתנות

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
15 ביולי 2018

 

*
ואז הוא שם לי יד על הגב למטה, שזה כאילו לא תחת אבל כבר לא ממש גב, ואמר לי: "אחח, איך הייתי רוצה להיות עכשיו על איזה אי בקאריבים, משתזף, לא עושה כלום, בטן גב, בטן גב, כוכבים בשמיים, מלא מלא כוכבים."
אז אמרתי לו, "תוציא את היד יה חרמן. וחוץ מזה, איך כוכבים בשמיים ואתה משתזף?"
אז הוא אמר, "כל דבר את לוקחת כזה מילולי." אבל הוציא את היד.
ויחסית לדייטים מהטינדר, זה הישג. אז ארי שביט בכל זאת עשה משהו למען נשים (דנה מהטינדר. לא לבלבל עם דנה מהטנדר, שהיתה סתם בחורה שהיתה לוקחת טרמפ על כל טנדר שהיתה רואה. אבל זה היה בתוך בסיס חיל אויר, אז הכי רחוק שהגיעה היה לשק"ם טייסים. קנתה יוגורט עזים וטוסט עגבניות עם פסטו וחזרה למגורי בנות, בלנדרובר של איזה ברברי מהנ"מ. היא לא שמה על הבדלי גזע, מין, או מעמד בחיל אויר. רק שיהיה טנדר)

*
ואז הוא שם לי סם אונס בבירה, ואמר לי "רק שתדעי, שמתי לך סם אונס בבירה. אני אומר כי אני גבר חדש ורגיש, אז אני מגלה את הרגשות שלי."
אמרתי לו, "אתה לא מגלה את הרגשות, אתה מגלה את הטקטיקה."
אז הוא אמר, "סורי, טקטיקה זה כל הרגש שיש לי."
שזה טיעון נוגע ללב. אני שמחה שגברים מתחילים לפתח מודעות. אז שתיתי, אבל הוא לא אנס אותי – סתם הושיב אותי לידו לראות מונדיאל, בלי שתהיה לי יכולת לשאול מה זה נבדל פסיבי, וכנ"ל ניג'וסים. יכולה להבין את זה. גברים הם נורא רגישים כשזה מגיע לכדורגל (דנה מהטינדר. לא לבלבל עם דנה מהטנדר, שאחרי שאכלה יוגורט וטוסטים בשק"ם טייסים די השמינה, אז עברה לאכול בחדר אוכל חיילים, שמה אין פינוקים כאלה. שמה הכל בכמויות, והרס"ר טועם עם האצבעות)

*
ואז הוא דחף לי לשון לפה. אבל זאת לא היתה הלשון שלו, אז חיים רמון בכל זאת עשה משהו למען נשים (דנה מהטינדר. לא לבלבל עם דנה מהטנדר, שאחרי שעברה לחדר אוכל הרגיל עם האוכל המגעיל, היא רזתה בחזרה ויכלה שוב לקבל טרמפ בכל טנדר שחפצה, והפכה לגורו של דיאטות. כל הפקידות מבצעים וכל החברות של הטייסים באו לאכול שם, אבל תוך שבוע התחילו להגיד איחח על כל דבר, אז הרס"ר לקח ללב ושם יותר חמאה בכל דבר חלבי, ויותר מטוגן בכל דבר בשרי, ותוך חודש כל הבנות השמינו. אז הן אמרו, טוב, כבר היה עדיף בשק"ם טייסים כי שמה לפחות המיזוג פצצה – זה נכון, יש להם מזגנים שפירקו מפרויקט הלביא ושמו בשק"ם. טייסים יודעים לדרוש תנאים, אין מה לדבר)

*
ואז הוא אמר לי
אני אכתוב עלייך טור בטיים אאוט
ותהיי מפורסמת,
ובטוח תמצאי אהבה
כי מי לא ירצה להכיר את דנה מהטינדר?
אבל בסוף כל הטור שלו היה על שמנה אחת שקראו לה דנה מהטנדר. או שעכשיו היא כבר לא שמנה? קשה לי לעקוב (דנה מהטינדר. לא לבלבל עם דנה מהטנדר, שאחרי הצבא היגרה לאוסטרליה ומאז קראו לה דנה מהיוטיליטי טראק,
וכשהיו אומרים לה, "איטס א פאקינג פיקאפ טראק", היא היתה מתקנת מיד: "לא, איטס א יוטיליטי טראק, רכב שהומצא ב 1932- אחרי שעקרת בית אוסטרלית שלחה מכתב להנרי פורד וביקשה אוטו שאפשר לנסוע בו לכנסיה ביום ראשון, וגם להוביל בו חזירים ביום שני. פורד כינה את הרכב דורס קנגורואים" –
ויום אחד,
עצרה טרמפ והתחילה לטחון לנהג על הנרי פורד וזה,
והנהג אמר לה בעברית: "מה את מזיינת את השכל, זה טנדר." מיד התאהבה בו,
והם חיים עד היום באושר בחווה באדלייד,
שם הם מגדלים זחלים של עש למאכל. באמת, קוראים לזה "וויצ'טי גראבס", וזה נחשב ממש מזין.
גוגל איט.
ודנה מהטינדר?
עדיין לא מצאה את האושר. נו, בטח, שמה מבטחה בגבר לבן פריבילגי שישב לידה ורשם כל מלה שיצאה לה מהפה ואחרי זה פירסם את זה בטיים אאוט. אנשים כאלה, תאמינו לי, לא מבינים באושר. ואם תיזכרו בכמה עלה לכם הגליון שאתם מחזיקים ביד, אז גם לא בעושר)