קורבניסטה

אירוע החג של הפאשניסטיות מגיע שוב לתל אביב. למה הן כל כך מפחידות אותנו?

פאשניסטה
פאשניסטה
5 במרץ 2014

פשניסטיות מפחידות אותי. הן מפחידות אותי בעיקר בבוקר, בדרך לגן. אני נתקלת בהן לידי ניסים, איש הביטחון של האשכולית (ככה זה, לגנים יש שמות של פירות). ניסים לבוש בסרבל אנשי הביטחון, אני לבושה באאוטפיט הסביר פלוס שלי שהצלחתי לשדרג בזכות שרשרת זהב ענקית בצורת נשר (בפשניסטית קוראים לזה: "שרשרת סטייטמנט"). היא כל כך גדולה ומנקרת עיינים שהיא אמורה למשוך אליה את כל תשומת הלב מהעובדה שאני לובשת את פריט הלבוש היחיד שהיה נקי הבוקר, ושמדובר בחולצה זולה שקניתי בחנות הכי סחית בבוגרשוב. במבצע.

בגדול השרשרת תמיד עושה את העבודה, וגם התיק החדש מספיק ורוד כדי להפיץ איזושהי נוכחות אופנתית, אבל השעה היא שמונה בבוקר, המקום הוא ניסים פינת האשכולית, על האאוטפיט שלי זרוקים עכשיו המעיל (המוכתם למדי) של הבן שלי, הקפוצ'ון שלו (כי היה לו חם מדי) ותיק הספיידרמן שלו שכבר התרפט בקצוות. אין מספיק זהב באף שרשרת בעולם שיכול להתחרות עם הסטייטמנט הזה.

בדיוק ברגע הזה מפציעה אל הגן הפשניסטה. שערה מפונפן, איפור קל על פניה, בידה רק תיק בירקין, האאוטפיט שלה מושלם והעקבים שלה דקים ומוגבהים. מי מצליחה לרוץ זקופה על סטיילטו בשמונה בבוקר? איך היא הצליחה לשכנע את הילד שלה לסחוב בעצמו את המעיל? למה קיבינימט אין לו על התיק תמונה ענקית של ספיידרמן שתחרב לה את כל האאוטפיט? מה לא בסדר אצלך, בת אדם? כי תודו על האמת, משהו חייב להיות לא בסדר. אף בן אדם לא אמור להיות מתוקתק ליד ניסים. זה פשוט לא עובד.

חגן של הפשניסטיות מתקרב – שבוע האופנה נוחת שוב בתל אביב. כולן יתגודדו ליד המאבטחים של מתחם גינדי, יחכו לצלמים, יציגו לראווה את ה"פיסים" (בפשניסטית אין סתם "בגד", יש "piece"), ידדו על עקבים גבוהים, השיער המפונפן יתבדר ברוח, האיפור יבהיק, השרשרות ייתנו סטייטמנט מעמיק לכל פלאש, ואז הן יצאו מהתצוגה ויקפצו לצומת מעריב לתקוע שווארמה בדבוש.