לאן האריות עפים כשהצל קופא? זוכרים את הקריירה של הצל

אחרי שנתיים של מאבק עיקש, הצל תולה את הכובע ו"מוריד את הרגל מהגז". כולנו שבורים מדי מכדי לדבר, אז רק נשאיר אתכם עם הרגעים הגדולים ביותר של הקריירה הפופוליסטית של הצל

יואב "הצל" אליאסי (צילום: בן קלמר)
יואב "הצל" אליאסי (צילום: בן קלמר)
24 באפריל 2016

היום שבו הצל נולד

אומרים שהיה זה בטקס חגיגי בו הקוף רפיקי הניף את יואבי מעל לצוק התקווה. אבל האמת היא שהצל נולד ב־12 ביוני, ברגע הראשון שחש בטעם זיעתם של שמאלנים במהלך עימות לא-אלים-בכלל-נשבע-לכם בכיכר הבימה. מאותו הרגע – אחרי שהגיע לחדשות לראשונה מזה עשור – כוכב נולד.

היום שבו הצל החזיק זוג אשכים

אנחנו לא ממש בטוחים אם אלו האשכים שלו או שהוא השאיל מחבר, אבל הצל לא בוחל באמצעים – אם כדי להעביר את המסר הוא צריך לאחוז בזוג ביצים, אנחנו לא נזלזל במה שהוא אוהב.

הצל ואשכים. צילום מסך מפייסבוק.
הצל ואשכים. צילום מסך מפייסבוק.

היום שבו הצל שר ג'אז

כולם יודעים שהצל מוזיקלי – ככה אמא תמיד אמרה לו, אבל אין שום ספק שהשיר הכי טוב של הצל היה הקלאסיקה שלו עם גיל לואיס. אפשר רק לקוות שהפרישה של הצל מהחיים הפוליטיים יובילו אותו להתמקד בקריירה המוזיקלית. מתים על כל הג'אז הזה.

היום שבו הצל הקליט שיר בחדר השירותים

הקליפ המושקע שהוציא הצל ללהיט הקליט "דם אחד" השאיר לנו רק מסקנה אחת – הצל מקליט ומצלם בשירותים. אחרת איך תסבירו את זה שהמצלמה כל כך קרובה אליו, שהוא יושב כל כך נמוך ושיש לו וריד פועם שניתן להשיג רק בחדר אחד?

היום שבו הצל עשה את אתגר דלי הקרח

אין ספק שזה היה יום חג לכל חולי ה־ALS, גברים קרחים ואנשים ששונאים קוביות קרח כאחד. לעולם לא נשכח את מילותיו ממלאות ההשראה שאמר מיד אחרי:

היום שבו אפילו הצל לא הצליח לזהות אם זה טוקבק אצלו או בסטטוסים מצייצים

כוחו של הצל גדל מיום ליום, ובשיאו אפילו התמודד מול האויב האכזר והסמולני סטטוסים מצייצים בקרב טוקבקים אולטימטיבי. אז איפה יותר אכזריים ואיפה יותר עילגים? בדקו בעצמכם – האם אתם יכולים להבדיל בין טוקבק שפורסם אצל הצל לכזה שפורסם בסטטוסים מצייצים?

הצל מצייץ. עיבוד
הצל מצייץ. עיבוד

היום שבו הצל איחל לנו דברים חמודים

אומרים שאסור לפגוש את הגיבורים שלך, כי בסוף תתאכזב. ובכן, אנחנו שמחים מאוד להודיע שלא תמיד כך המקרה, וכאשר כתב Time Out עמית יולזרי פגש את הצל לשיחה טלפונית קצרה הוא זכה בכל המתנות שיש לצל לתת. תודה צלוש, מחכים לשיחה הבאה ♥♥♥.

היום שבו הצל סוף סוף התגבר על הפרידה מסאבלימינל

כל יועץ ללב האדם יוכל להגיד לכם שהדרך הכי טובה להתגבר על האקס, זה למצוא אחד חדש. אבל קשה להחליף דמות דומיננטית כמו סאבלימינל. אחרי שנים לבד, סוף סוף הצל מצא את השותף המוזיקלי שווה הערך שלו – לבנת פורן האגדית. שיתוף הפעולה שלהם (שנובע מרצון חברתי למאבק בבירוקרטיה ולא בשום פנים ואופן סיבות כלכליות או אנכיות) יזכר לדראון עולם בתור נקודת השיא בקריירה של יואב אליאסי.

היום שבו הצל תלה את הכובע

איך אומרים להתראות למישהו שלא מכיר במילה שלום? איך נפרדים מאדם שמעולם לא רצית בחייך? איך מביעים געגוע שמעולם לא החל? ובכן, כמו שהצל לימד אותנו – בשיר, בצעקות ובתמונות פוטושופ קלישאתיות ועמוסות דימויים מיותרים. תודה צלוש. חיית ביננו כצמח ברברי.

הצל. fin. צילום מסך מפייסבוק.
הצל. fin. צילום מסך מפייסבוק.