אנשי הארנב: הרכב הדרים פופ Sleep Party People יופיע בישראל

ההרכב הדני שהפך בשנים האחרונות לשם חם בסקנדיניביה עם שילוב של דרים פופ, שוגייז, אלקטרוניקה ומסכות חמודות-מפחידות של ארנבים, יופיע ב-20 במרץ בתיאטרון תמונע

Sleep Party People. צילום: יח"צ
Sleep Party People. צילום: יח"צ
24 בינואר 2016

Sleep Party People, הרכב הדרים-פופ הדני, יופיע בישראל, ב-20 במרץ בתיאטרון תמונע. ההרכב, פרי מוחו של מנהיג הלהקה בריאן בץ' המולטי-אינסטרומנטליסט, הוקם ב-2008 בקופנהגן, דנמרק, וזכה להצלחה מיידית בסקנדינביה. הלהקה הוחתמה ב-2009 על ידי יוניברסל, והפכה ללהקת קאלט בעקבות ההופעות הסוריאלסטיות שלה.

כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 109 ש"ח ו-130 ש"ח בקופות המופע. על הפקת המופע אחראים אוהד עזרתי (ZUZZ Agency) וויקטור לוין (Auris Media) אשר אחראים על הגעתם של Ben Frost ,Low ו-Unknown Mortal Orchestra.

אלבומם הראשון, שמושפע מיצירות של דייוויד לינץ', אריק סאטי ו"Boards Of Canada", יצא ב-2010, והוביל לסיבוב הופעות יחד עם המפיק והד.ג'יי הדני Trentemøller ולהקת The Antlers. האלבום השני, "We Were Drifting On A Sad Song" אף הוא זכה לביקורות חיוביות ועל המשך השיח על כך שמוזיקה יוצאת דופן נוצרת בסקנדינביה.

האווירה שיוצר בץ' במוזיקה של Sleep Party People יוצרת טשטוש בשינה לערות. "מאז ומתמיד הייתי מעריץ גדול של מוזיקת אמביינט אינסטרומנטלית, אבל מעולם לא חשבתי לזרוק את עצמי לעשיית מוזיקה שכזו", אמר בץ' והוסיף "אך כשהתחלתי ליצור זה איכשהו קרה בכל זאת שהתאהבתי בערבוב העולמות הדיגיטליים והאורגניים". ב-2014, שיתופי הפעולה עם המוזיקאים ג'ף זלצמן, שעבד עם The Killers ו- Morrisey & Blondie, ומייקל ג'ונסטון, שעבד עם ג'יינז אדיקשן, הולידו את האלבום השלישי – "Floating".