בעקבות אסון הר מירון: אירועי סופ"ש מתבטלים בתל אביב

הודעות ביטול על מסיבות ואירועים שהיו מתוכננים להתרחש היום והלילה בתל אביב החלו לזרום למערכת בשעות האחרונות. בדקו לפני שאתם יוצאים מהבית. הלב עם משפחות ההרוגים והפצועים

צוותי ההצלה במקום האסון בהר מירון, הבוקר (צילום: ג'ק גואז\AFP\גטי אימג'ס)
צוותי ההצלה במקום האסון בהר מירון, הבוקר (צילום: ג'ק גואז\AFP\גטי אימג'ס)

אנחנו מדווחים בשעות האחרונות שחלק מהאירועים שתוכננו לסוף השבוע בוטלו בשל האסון הכבד הלילה בהר מירון. כך למשל מסיבת "שקר אלקטריק" שתוכננה להיערך היום בצהריים בפיי. קיבלנו עדכונים גם על אירועים נוספים שבוטלו או צפויים להתבטל.

מועדון הבלוק, המרכזי והבולט שבמועדוני העיר, הודיע לפני שעה קלה על ביטול המסיבה המתוכננת בו הלילה. "בעקבות האסון הקשה במירון מועדון הבלוק לא יפתח הערב", כך נכתב בפוסט מטעם המועדון בפייסבוק, "קוני הכרטיסים יוכלו לקבל החזר או להחליף למסיבה אחרת בחודש הקרוב. ליבנו עם משפחות ההרוגים. מאחלים רפואה שלמה והחלמה מהירה לכל הנפגעים".

גם פתיחת גלריה אלמסן ברחוב הרכבת, שהייתה צפויה להיערך היום (שישי) אחה"צ עם הופעה של זואי פולונסקי, נדחתה למועד אחר. בעלי מועדונים וליינים של מסיבות ברחבי העיר שוקלים בשעות אלה אם לקיים את האירועים המתוכננים להלילה, ובכל מקרה מומלץ לבדוק ברשתות ולוודא את קיומם לפני שיוצאים מהבית.

בתוך כך נציין כי מד"א מפעילה ניידת לתרומות דם בכיכר רבין, וכל מי שמעוניין לתרום מוזמן לשם. העיתונאי חגי מטר מדווח בטוויטר כי באבו-כביר החלו להתארגן תושבי קריית שלום ונווה עופר הסמוכות עם אוכל ושתייה למשפחות המודאגות שהתאספו במקום בחיפוש אחר יקיריהן הנעדרים. והכי חשוב: אנחנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים וניחומים למשפחות ההרוגים.