אסור פרדוקסים בין שתיים לארבע

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
30 בנובמבר 2017

 

*
כשאני אגדל אני רוצה להיות דוד ביטן. אבל לא דוד ביטן שהיום בכנסת, כי אני בן שמונה, ועד שאני אהיה גדול הוא כבר יהיה מת. ואני לא רוצה להיות מת. אבל אני כן רוצה להיות דוד ביטן. יכול להיות שיש פה פרדוקס, אבל אני עוד ילד, מותר לי פרדוקסים. רק אסור לי להגיד בן זונה כי זה גס. נגיד הפרדוקס של זנון עם אכילס והצב: מותר להגיד שאכילס לא ישיג את הצב, אבל אסור להגיד זנון כי זה גס (איקי, בן שמונה, רמת גן. ויש בעיה:)

*
הבעיה היא, שבגלל שאני בן שמונה לא נותנים לי ללקק לנתניהו. אומרים שאני קטן מדי. אבל ילדים צריכים ללמוד ממנהיגי העם – סבא שלי למד מבן גוריון להכריז על דברים, אבא שלי למד מיצחק שמיר להגיב בזמן ובמקום, ואני רוצה ללמוד מדוד ביטן אבל לא נותנים לי, כי לילדים אסור ללקק. שגם זה פרדוקס! כי ילדים המציאו את הליקוק, ורק אחרי זה המציאו להם את הארטיק כדי שזה לא יראה מגוחך (ויש, לפתע, עלילה:)

*
אז אמרתי, אם אסור לי ללקק לנתניהו אז גם אסור ללקק למורה, ולא עשיתי שיעורים. וכשהמורה רצתה לתת לי עונש, אמרתי לה: את חייבת לוותר לי, כי אני הילד של כולם כמו אלאור אזריה, רק במקום להרוג ערבי ששוכב על הרצפה בסך הכל לא עשיתי שיעורים, אז על אחת כמה וכמה שצריך לסלוח לי.
אבל המורה אמרה שאני קטן מדי בשביל להיות אלאור אזריה.
אמרתי לה, כן? ודרכתי לה על הרגל.
אז היא אמרה איי.
אז אמרתי לה שתקי מפגרת, עם ישראל יש לו אמונה והוא לא צריך שיעורי בית. ומיד צלצלתי לנשיא רובי ריבלין ואמרתי לו שייתן לי חנינה כי דרכתי למורה שלי על הרגל.
אז רובי ריבלין אמר, אני לא נותן חנינות סתם.
אמרתי לו: בגלל זה שונאים אותך, סבבה? סבבה. אבל לא נראה לי שהוא הפנים (איקי, בן שמונה, מרמת גן)

*
הגעתי לבגרות בגיל מאוחר יחסית. או שמא התחלתי להירקב מוקדם יחסית (אוגדן נאש)

*
למן ראשית ההיסטוריה, הזקנים הכניסו לראשם של הצעירים שהם חכמים יותר. עד שהצעירים גילו שזה לא ממש נכון, הם כבר היו זקנים מדי, והשתלם להם להמשיך את התרמית (סומרסט מוהם)

*
אני גם רוצה להיות אשה שמתלוננת על הטרדה מינית משנות התשעים, אבל לצערי:
א. אני בן;
ב. אני ילד;
ג. מי שהיה רוצה להטריד אותי בשנות התשעים היה צריך להטריד רעיון. ומטרידים, בדרך כלל, הם לא טיפוסים רעיוניים במיוחד, עד כמה שאני מבין, ואני מבין – אלון קסטיאל חבר פייסבוק שלי וסירבתי לאנפרנד אותו למרות דרישת הציבור, כי היי, עד שיש לי חבר פייסבוק שיכול להסביר לי על בנות (איקי, בן שמונה, רמת גן. ויש הכי חשוב:)

*
והכי חשוב – אף אחד לא מטריד אותי, כי יודעים שאני שאני יריק עליהם. אז הלכתי למנהל של הבית ספר, אמרתי לו: אבא'שך ערום קו?
אז הוא אמר לא.
אז אמרתי לו: אבא שלך ערום כולו וזה הטרדה, אלא אם זה אבא של איל גולן שהבן שלו ראה אותו ערום כולו אבל הוא התגבר על הטראומה כל כך טוב, שנהיה לו תוכנית בקשת.
אז המנהל אמר לי: איקי, איקי, איקי – לא הבנתי מילה ממה שאמרת.
אז אמרתי: לא נורא, זה לא מונולוגים מהוגינה כמו שאומרים.
אז הוא אמר: מי?! מי?! מי אומר דברים כאלה? אתה מושעה מבית הספר, ילד מוזר.
אז אמרתי לו שתוק יא אפס, יום אחד אני יהיה המנהל, ואז אני יגיד לדוד ביטן שיעשה חוק שאי אפשר לחקור מנהל בית ספר מכהן, ואז אני ילך לכל הילדים ויגיד להם את כל הגסויות שאתה לא מרשה לי להגיד עכשיו.
אז הוא אמר: לא הבנתי. אתה רוצה להיות זה שאומר לדוד ביטן, או דוד ביטן בעצמו? זה פרדוקס!
אז דרכתי עליו על הרגל. בן זונה יצרן פרדוקסים (איקי, בן שמונה, רמת גן)