עפים עליו: אסף גרניט מגיע לקניון TLV עם כריכים ב-20 שקלים

רד אלינו. אסף גרניט שף חברת אל על (צילום  Guy Kushi and Yariv Fine)
רד אלינו. אסף גרניט שף חברת אל על (צילום Guy Kushi and Yariv Fine)

השת"פ בין שף אסף גרניט וחברת התעופה אל על יורד אל הקרקע: תפריט הסנדוויצ'ים שרקח גרניט לטיסות הקצרות נוחת היום לפופ אפ בן שלושה ימים בקניון TLV, שם יימכרו הכריכים ב-10 שקלים לחצי כריך, וכל ההכנסות יועברו כתרומה למשפחות נזקקות בחג. אנחנו כבר זוממים על הבריסקט

12 בספטמבר 2023

השקת השת"פ בין חברת אל על לשף אסף גרניט מתבררת כמהלך שאינו מוגבל לשמיים: חברת התעופה והשף המצטיין משיקים שלושה ימים של פופ אפ קולינרי שבו יימכרו הכריכים החדשים על פני הקרקע בקניון TLV. והבונוס – הרווחים יועברו כתרומה למשפחות נזקקות לקראת החג.

פרויקט הסנדוויצ'ים הוא עוד פרק בהשקת התפריט החדש במטוס אל על, בהובלת גרניט. בחודשים האחרונים ערך השף מחקר על הרגלי האכילה במטוסים דרך משובים מדיילים ונוסעים, ויצר תפריטים לכל המחלקות.

והרווח לנזקקים. כריך בריסקט (צילום אנטולי מיכאלו)
והרווח לנזקקים. כריך בריסקט (צילום אנטולי מיכאלו)

עבור טיסות קצרות במחלקת תיירים יצר גרניט כריכים בהשראת המטבח הישראלי על כל גווניו: בריסקט עם בצל מטוגן, איולי שום ואיולי ציפוטלה; כריך חזה עוף וצימיצ'ורי זעתר עם אריסה ולימון כבוש; כריך שניצל שישי טבעוני עם סלט טורקי וטחינה ועוד. העלות סמלית – 10 ש"ח לחצי כריך, 20 ש"ח לכריך שלם. הכריכים יוגשו מתוך מטבח בצורת מטוס, בדומה לפרסומת שמלווה את הקמפיין, והרווח יועבר במלואו לעמותה הדואגת לסלי מזון לחג למשפחות נזקקות.

כריך לאבנה טבעונית (צילום אנטולי מיכאלו)
כריך לאבנה טבעונית (צילום אנטולי מיכאלו)

"אני שמח ונרגש על ההזדמנות להוביל פרויקט אשר יסייע למשפחות רבות לחגוג ארוחת חג מלאה, ולהנגיש את התפריט החדש שעמלנו עליו בחודשים האחרונים לציבור הרחב. התפריט שם דגש על חיבור בין תרבויות וחומרי גלם ישראלים ומהווה גשר המחבר בין ישראל לעולם", אומר גרניט.

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על, מוסיף כי "לכבוד השנה החדשה החלטנו להקים פופ אפ ייעודי שכל רווחיו יתרמו לעמותה שתדאג לסלי מזון לחג למי שידם אינה משגת. חלק מהחזון והמטרה של אל על להעניק ללקוחותיה תחושה של 'הכי בבית בעולם', שמשלבת בתוכה גם ערכים של נתינה כאן בתוך הבית של כולנו". בשולי הדברים יש לציין כי בקבוצות פייסבוק העוסקות באל על הועלו טענות כי מן הראוי שהחברה תשפר את השירות במקום לצאת במהלך שיווקי בעלויות גבוהות. אבל זה כבר סיפור אחר ובינתיים המטרה מבורכת.
קרליבך 4 (קניון TLV), שלישי-חמישי (12-14.9), 12:00-20:00