אסתר רדא ממליצה על המוזיקה שעושה לה את זה

לרגל צאת אלבומה החדש של אסתר רדא, "Different Eyes", ולקראת מופע ההשקה, ביקשנו מהזמרת שתחלוק איתנו כמה מהדברים שהיא מאזינה להם בימים אלה ושהשפיעו עליה במיוחד

אסתר רדא (צילום: שרבן לופו)
אסתר רדא (צילום: שרבן לופו)
20 באוגוסט 2017

Gregory Porter – Liquid Spirit

האלבום השלישי של המוזיקאי וזמר הג'אז הענק גרגורי פורטר. אלבום מרגש ויפהפה שלמרות היותו אלבום ג'אז זכה להצלחה מסחרית גדולה. בעיניי הקול של פורטר חוצה ז'אנרים ונכנס ישירות ללב המאזין.

אביתר בנאי – אביתר בנאי

האלבום הראשון של אביתר בנאי היה האלבום הראשון בעברית שאחי הגדול הביא הביתה, ואני התאהבתי בו כמו כל המדינה. הכנות, הפשטות, והקול המרגש ריתקו אותי מהרגע הראשון. כל שיר באלבום הזה הוא מאסטרפיס.

Erykah Badu – Baduizm

האלבום הראשון של אריקה באדו. את אריקה הכרתי בסוף שנות ה-90 דרך MTV בקליפ לשיר "On & On". עם המראה האפריקאי השורשי הגאה יחד עם הקול המיוחד והגרוב האינסופי, הרגשתי שמצאתי מישהי ששרה אותי.

Corinne Bailey Rae – Corinne Bailey Rae

את קורין הבריטית הכרתי קצת אחרי הצבא. האלבום הראשון שלה, הנושא את שמה, היה גילוי מרעיש מבחינתי. זה היה סול חדש, סול של סינגר סונגרייטר על גיטרה. אני, שגם כותבת את שירי על גיטרה, הושפעתי ממנה מאוד.

Lauryn Hill – The Miseducation of Lauryn Hill

אלבום הסולו הראשון והאחרון של לורין היל. את הקריירה שלה התחילה בהרכב ההיפ הופ האגדי הפוג'יז (שאלבומם השני "דה סקור" הוא מאסטרפיס בפני עצמו), וכשהוא התפרק לורין יצאה לקריירת סולו ויצרה אלבום מרגש ויפהפה עם השירה המצוינת האופיינית לה לצד הראפ המשובח הייחודי רק לה.

אסתר רדא (מארחת את גלעד כהנא ,SHUZIN  ולוסיל קרו), בארבי תל אביב, יום ד' (23.8) פתיחת דלתות 20:30, כרטיסים: 85 ש"ח