אפליקציה ישראלית חדשה באה להחליף את השיעורים הפרטיים

MyHelp, מיזם ישראלי חדשני, מבקש להעמיד אלטרנטיבה למתכונת השיעורים הפרטיים

(תמונה: Shutterstock)
(תמונה: Shutterstock)
29 במרץ 2015

שיעור פרטי, הסידור האולטימטיבי לתלמיד המתקשה, המאפשר להיפגש בבית עם מורה לאנגלית, לשון, פיזיקה או כל מקצוע אחר ולקבל חיזוק, הדרכה וליווי צמודים, נחשב במשך שנים ארוכות תענוג השמור רק לילדים שיד הוריהם משגת, אך לפי סקרים שנערכו בשנים האחרונות, שלושה רבעים מתלמידי התיכון ושליש מתלמידי בית הספר היסודי בארץ נעזרים במורים פרטיים, מה שאומר שמרבית ההורים בארץ נדרשים להוסיף לתקציב המשפחתי הוצאה של מאות עד אלפי שקלים בחודש רק על שיעורים פרטיים, שכן מחירו הממוצע של שיעור עומד על 120 שקל ל־45 דקות.

MyHelp, מיזם ישראלי חדשני, מבקש להעמיד אלטרנטיבה למתכונת השיעורים הפרטיים המוכרת. המיזם, שפותח על ידי חברת “תרבות הספר", מספק מורים פרטיים אונליין, המסייעים לתלמידים (יסודי עד תיכון) בהכנת שיעורי בית, בלמידה למבחנים, במענה לשאלות שצצות ובתגבור במקביל לחומר הנלמד, וזאת באמצעות וידיאו צ'ט פשוט וידידותי למשתמש שאינו מצריך, למעשה, דבר פרט למחשב, חיבור לאינטרנט, מצלמה ומיקרופון (שברוב המקרים מגיעים מובנים במחשב עצמו). לדברי משה חביב, מנכ"ל “תרבות הספר", המיזם הוקם בעקבות צורך שהעלו אנשי חינוך בישראל ליצור מסגרת שוויונית וסיכוי שווה לכלל תלמידי ישראל לקבלת עזרה בלימודים בלי הבדל מעמד סוציו-אקונומי או אזור מגורים.

להבדיל ממורים פרטיים “סטנדרטיים", שלפעמים מבטלים שיעור בשל מחלה או מאחרים כי פספסו את האוטובוס, המורים של MyHelp עומדים תמיד לרשות התלמידים במשך חמישה ימים בשבוע בשעות 15:30־21:00, ועלות מינוי חודשי, המקנה שימוש חופשי וללא הגבלה בשירות, היא כמו שיעור פרטי וחצי – 199 שקל לחודש. מחיר המנוי, אגב, הוא עבור משפחה, ככה שגם אם יש בבית כמה תלמידים בגילים שונים, כולם יכולים להשתמש ב־MyHelp במחיר אחיד, דבר החוסך, מן הסתם, הרבה מאוד כסף.

myhelp.co.il