ארגון לתת מגייס תרומות לחג באמצעות אפליקציית אימוג'י

בארגון לתת מצאו דרך יצירתית לגיוס תרומות עבור משפחות נזקקות בתקופת החגים, והשיקו את "Emojew" - אפליקצייה חינמית ובה מאגר אייקונים המתכתבים עם ההוויי היהודי והישראלי

קמפיין ראש השנה של ארגון לתת
קמפיין ראש השנה של ארגון לתת
17 בספטמבר 2014

בארגון לתת השיקו לקראת החגים אפליקציית אימוג'י חינמית (Emojew), המשמשת גם כממשק נוח למתן תרומות, וגם כמאגר אייקונים עם אוריינטציה יהודית-ישראלית (שניתן לחלץ מתוך האפליקציה עבור התכתבויות בוואטסאפ, פייסבוק ועוד). במאגר תמצאו מגוון רחב של אימוג'יז, החל מחלות שבת ומצות, ועד מה שנראה כמו מצרי מפליץ (לא הצלחנו למצוא לכך שום פרשנות אחרת).

חלק מהאייקונים שתמצאו באפליקציה
חלק מהאייקונים שתמצאו באפליקציה

מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב, מסר: "חדשנות ויצירתיות הם חלק מהערכים המנחים את ארגון לתת בפעילותו. חלק מהחשיבה המנחה אותנו, הוא להתאים את עצמנו למציאות המשתנה, במסגרת האתגר העצום של גיוס משאבים עבור סיוע למשפחות במצוקה והמאמצים לצמצום העוני. מכיוון שתקציב ארגון לתת נסמך רובו ככולו על תרומות ועל תמיכת החברה האזרחית בישראל,  אנחנו חייבים למצוא דרכים חדשות לחבר אותו וליצור הזדהות עם המטרות שלנו".

[tmwdfpad]מבחינת ארגון לתת אפשר להגיד שמדובר בקמפיין מוצלח, שהרי אימוג'יז חמודים הם הדרך הישירה לארנק שלנו. עם זאת, גם כאן עולה השאלה המתבקשת: מדוע המדינה צריכה להתנער מאחריותה על המשפחות הנזקקות, ולהשאיר את העבודה לציבור?

להורדה לאייפון ולאנדרואיד