ארוחת שחיתות: הארוחות הכי שוות לכבוד יום הבחירות 2019

מסעדות וברים רבים בתל אביב יערכו מחר ארוחות במתכונת מיוחדת לכבוד בחירות 2019. מההמבוגרים המושלמים בעיר ועד לקולקציית קוקטיילים שכוללת משקה על שם שרה נתניהו

אוקינאווה (צילום: אפיק גבאי)
אוקינאווה (צילום: אפיק גבאי)
8 באפריל 2019

בועז צאירי מוכר לוקשען

השף בועז צאירי חוגג את הבחירות עם לוקשען בעבודת יד ופסטיבל מרקים יפני: מרק יפני מסורתי עם עוף, פירות ים, בשר חזיר וטבעוני, שיוגש עם אטריות לבחירה – ראמן, אודו, סובה וללא גלוטן. עוד בתפריט: מנות ילדים, מנת הפתעה ולקינוח מוצ׳י במילוי גלידת מאצ׳ה. מותר לדבר על לוקשען ועל לופט גשעפט, אבל לא על פוליטיקה. 50-65 ש״ח למנה.

אורשינא, השפלה 4 תל אביב, 13:00-19:00

ראמן בועז צעירי (צילום: איריס סמרה)
ראמן בועז צעירי (צילום: איריס סמרה)

יריד פליאו בקניון TLV

יריד הפליאו מתמקם ביום הבחירות ב- TLV Fashion Mall, עם דוכנים של מזון לא מעובד וללא חומרים משמרים: גבינות בוטיק, חמוצים וכבושים בעבודת יד, פרלינים וקרמבו ללא גלוטן, מאפים, פיצות, שוקולד, בירות ללא גלוטן, עוגיות, אוכל דרוזי, אוכל אתיופי, קמחים ללא גלוטן, תבלינים, ליקר פסיפלורה ארטיזנלי, ממרחים וחמאות. מתוכנן גם דוכן בשר אחד של נקניקים ונקניקיות, בשרים מעושנים ועוד.

קניון TLV, קרליבך 6 תל אביב, 10:00-22:00

שרה, סתיו ומיקי בדאבל סטנדרט

בבר הדזינגופי עושים כבוד לנשים שמשפיעות על פוליטיקה הישראלית, עם קולקציית קוקטיילים מקוריים שמשקפים את האופי של כל גברת, ראשונה או אחרת: What's up Dok כתום לסתיו שפיר עם רום ג׳מייקני, גזר, קינמון וג׳ינגר; Meshigenna Vigenna ירוק למיקי חיימוביץ' על בסיס ג׳ין, שרטרז ירוק, סלרי, ליים ומלח אטלנטי; קוקטייל שחור מערק שחור ותאנים טריות בהשראת מירי רגב; ופרנץ׳ רוזס משמפניה ורודה כמחווה לרעיית רוה"מ הנוכחית. בפעם הבאה אולי יוותרו בדאבל סטנדרט על הסטנדרט הכפול ויעשו גם קולקציה לגברים. ליאיר לפיד אפשר בניחוח אפטר שייב. 42-48 ש"ח.

דאבל סטנדרט, דיזינגוף 247 (פינת נורדאו) תל אביב, 03-5550966, 18:00-3:00

הקוקטייל על שם שרה נתניהו, דאבל סטנדרט (צילום: גל בן זאב)
הקוקטייל על שם שרה נתניהו, דאבל סטנדרט (צילום: גל בן זאב)

המבורגנץ והסיגר של ביבי בקנטה

בקנטה, הרוף-טופ בר של קבוצת Nox (אמש; מנדלימוס) בגן העיר, נוקטים עמדה פוליטית ומבשלים לכבוד יום הבחירות לכל פוליטיקאי מנה תואמת וקוקטייל צמוד: הסיגר של ביבי – סיגר טלה, טחינה הר ברכה וסחוג ירוק + רוסו טוניק (68 ש"ח), המבורגנץ – המבורגר עם בייקון טלה, גאודה, ביצת עין ובצל בטמפורה + קוקטייל ניו יורק מג'ק דניאלס (76 ש"ח); סלט לפיד – סלמון קונפי, סלנובה, מלפפון, תפוח אדמה שרוף ואיולי קרם פרש + קוקטייל ליברפול על בסיס ג'ין בומביי (66 ש"ח), וחריפייגלין – חמישה סוגי חריף ממסטלים-בכאילו עם מיני ברוסקטות + נגרוני קלאסי (51 ש"ח). ורק לדרעי לא נשאר.

קנטה, אבן גבירול 71 תל אביב, 20:00-אחרון הסועדים

בראנץ' בחירות בהולה

להרגעת העצבים ממערכת הבחירות הכי מלוכלכת שנרשמה פה פותח השף ויקטור גלוגר שולחן עם נוף לים בבראנץ' חגיגי: החצילים של ויקטור – סלט חצילים קלויים על גחלים עם צ'יפס חציל, איקרה מתוצרת בית, אמפנדס זנב שור עם צ'ימיצ'ורי ועוד מנות שיגעו למרכז השולחן, נוסף על מנה עיקרית לבחירה לכל אורח, למשל המבורגר פילה בקר עם כבד אווז וצ'יפס, פאייה פירות ים זוגית, נתח קצבים עם פירה מדורה וגם אופציה צמחונית וארוחת ילדים. לתגבור ישקשקו בבר קוקטיילים וימזגו יין במחירים מיוחדים. 135 ש"ח (לא כולל שתיה).

הולה, הירקון 87 תל-אביב, 03-5759060, 12:00-17:00

הולה בראנץ' (צילום: ספיר קוסא)
הולה בראנץ' (צילום: ספיר קוסא)

חותכים מחירים בבבי

בר האוכל של השף אסי לוי (פאן קון מנטקה) חוגג בחירות בהפי האואר ארוך מהרגיל: 30 אחוז הנחה על כל תפריט האוכל, ודרינקים אלכוהוליים ב-20 ש"ח בלבד. אם עוד לא טעמתם את המקלובה פריקי, סיניה טלה על לחוח, קסרול פירות ים ושווארמת דג בראס אל חנות – עכשיו הזמן להתפרע בלי יותר מדי נזק לכיס.

בבי, בן יהודה 106 תל אביב, 03-9235551, 12:00-20:00

דיל משפחתי ושעות שמחות בהירו

ברשת היפנית של אהרוני מציינים את יום הבוחר בתפריט זוגי ובארוחה משפחתית במחירים מיוחדים, כי כשתקום הממשלה הבאה לא בטוח שיהיה לנו כסף לבזבז במסעדות. בין המנות המיוחדות יוגשו ראמן טופו משי עם אטריות ראמן טריות, ציר שורשים ופטריות פורצ׳יני, מיסו לבן וקונפי שום; ראמן דן דן עם בשר בקר טחון במירין שאטה, פטריות שיטאקה ושעועית ירוקה; וג׳י טופו משי עם אטריות אודון יפניות; וצ׳יקן סטיר פרי עם אטריות אודון, רצועות עוף ועלי פאק צ׳וי. מחיר: 125 ש"ח לזוג, 240 ש"ח לארוחה משפחתית. בירות יימכרו בהוזלה ב-18 ש"ח בלבד, והחל מ-17:00 כל הקוקטיילים בדיל 1+1.

הירו, איינשטיין 40 קניון רמת אביב; לבונטין 19 תל אביב; קלמן מגן 3, שרונה מרקט; *3721

ראמן הירו (צילום: אנטולי מיכאלו)
ראמן הירו (צילום: אנטולי מיכאלו)

טופינגז בחירות בהמבורג

מתלבטים מי יהיה ראש הממשלה הבא? אחרי ששברתם את הראש, כבר הרבה יותר קל לבחור טופינגז להמבורגר. במסעדת המבורג בטיילת פותרים את הבעיה ומצ'פרים ביום הבחירות בשני טופינגז חינם, כדי שההמבורגר יהיה עוד יותר סקסי. נותר רק לבחור את גודל ההמבורגר ואת מידת העשייה, ולהחליט לאיזה שילוב ללכת בתוספות מתוך רשימה ארוכה ומפתה: אווז מעושן, גבינת סנט מור, גוואקמולה, פטריות, בצל מטוגן, ביצת עין, גבינת צ'דר, אננס בצ'ילי, פורטבלו, פלפלים חריפים, חצילים, חציל בולגרית, חמאת שום/צ'ימיצ'ורי. בכל מקרה יהיה טעים.

המבורג, הרברט סמואל 76 תל אביב, 1-700-507-073

בחירות קשות בהמבורג. צילום: ZI3000
בחירות קשות בהמבורג. צילום: ZI3000

צ'ופר לבוחר באוקינאווה

במסעדות היפניות אוקינאווה בשבזי ובלבונטין מתגמלים את כל מי שיממש את זכותו הדמוקרטית בסושי חינם. לשם כך תצטרכו רק לעשות סלפי בקלפי ולהציג את הצילום באחד הסניפים. מיד תקבלו רול אינסיידאאוט לבחירתכם ללא תשלום, ולא משנה אם הצבעתם לבל"ד או לפייגלין.

אוקינאווה, לבונטין 11, שבזי 46, תל אביב, 03-5101099, 12.00-24.00

דאבל נקניקייה בביירן

רשת ביירן מרקט מכפילה את הפאן של יום הבחירות בדיל אטרקטיבי: בהזמנת ארוחה מהתפריט (נקניקייה, תוספת ושתייה) מוסיפים עוד 10 ש"ח ומקבלים נקניקייה נוספת זהה: קנקר עוף קריספית, בראטוורסט – נקניקיית עוף ועשבי תיבול, bayern – נקניקיית אנטריקוט פיקנטית, נקניקיית ציידים מעגל ואווז, נקניקיית עגל ואמנטל ועוד. הזאוארקראוט (כרוב מבושל) כבר און דה האוס.

ביירן, קניון עזריאלי תל אביב; שרונה מרקט

שחיתות בחירות באנגוס

רשת אנגוס מזמינה אתכם לבחור בין טוב לטוב יותר, והעיקר שיהיה מושחת: ארוחת המבורגר שחיתות – קציצה עסיסית בתוספת פרוסות אסאדו, ביצת עין, בצל מקורמל וחסה אייסברג בלחמניה עם רוטב אנגוס (72 ש"ח); וארוחת המבורגר לואיזיאנה – המבורגר וגבינת צ'דר, האש בראונז ביתי, טבעות בצל וחסה אייסברג בלחמניה עם רוטב ברביקיו מעושן (68 ש"ח). בכל ארוחה אפשר לבחור בין המבורגר בקר אנגוס להמבורגר מיקס אנגוס וטלה, ובשני המקרים יוסיפו לכם צ'יפס בצד.

הארבעה 20 תל אביב (כיכר גבעון), 03-7715733