אריזה משפחתית: כך תשמרו על דירה מעוצבת גם אחרי התרחבות המשפחה

הצטרפותם של עוללים למשפחה לא חייבת לבוא על חשבון הדירה המתוקה שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להסתגל לשינוי במינימום הקרבה

מתוך "משפחה מודרנית"
מתוך "משפחה מודרנית"
28 בפברואר 2016

פתרון אחסון

עד שתשיגו אומנת צרפתייה ואגף משחקים, כדאי שתתרגלו לחלוק את הסלון עם צעצועים, מכוניות קטנות ומיני דברים קטנים שמצפצפים כשדורכים עליהם. אפשר ורצוי לאחסן את כולם בסלי בד/נייר ממוחזר/קש שלא עולים המון ואפילו נחשבים לאביזר עיצוב קולי למכביר.

ילדים בבית (צילום: Shutterstock)
ילדים בבית (צילום: Shutterstock)

פנו מקום

אם עד היום לא הייתה לכם סיבה מספיק טובה לסדר ברצינות את הבית ולפנות אותו מג'אנק, אז מזל טוב – הנה קיבלתם אותה בצורת יצור קטן וצווחן שמגיע קומפלט עם כמויות בלתי נתפסות של חיתולים, סדינים, מוצצים, מגבונים, משחות, בגדים ופטמות בקבוקים שהולכים לתפוס הרבה מקום שרצוי שתפנו מראש.

דאגו לביטוח

אחת התכונות היפות של תינוקות בני יומם היא היותם בעלי ראש פתוח ונטולי קיבעונות, מה שמבטיח שהם יזרמו בכיף עם כל העדפה עיצובית של אבא ואימא שאוהבים לבנים חשופות, וינטג' או רהיטים באריזות שטוחות. מצד שני, רצוי שאותן העדפות לא יסתרו את שלום הבייבי שלכם, משמע – כמה שפחות מרצפות מתנדנדות, שקעי חשמל חשופים, רהיטים שפיציים או פיצ'פקעס שבירים; וכמה שיותר ספות רכות, כריות, שטיחים ומשטחים שמאפשרים לשכב, להתגלגל, לרבוץ, להיניק, לזחול או לפלוט עליהם. בנימה זו כדאי שתתחילו להתרגל לפריט העיצובי החם ביותר: ריפוד ניתן להסרה.

עיר מקלט

הניסיון מלמד שיותר מכדאי להכין מקום שינה/ מפלט אלטרנטיבי ראוי ונוח
(לרוב תהיה זו הספה בסלון) לאחד ההורים. נסיבות כאלה ואחרות (תינוק בוכה, חולה, מתהפך) ייאלצו אותו לנטוש את מיטתו החמה באישון לילה, כך שלא תאמינו עד כמה מדובר במהלך עיצובי חיוני.