אחרי שלוש שנות הפסקה: הדי.ג'יי האהוב בעולם חוזר לישראל

ארמין ואן ביורן (צילום: גטי אימג'ס)
ארמין ואן ביורן (צילום: גטי אימג'ס)

אם הקורונה תשתף פעולה זה הולך להיות פורים רותח עם פסטיבלי מוזיקה בכל רחבי הארץ, ולאילת צפויים לזרום אלפים לקראת הגעתו של אליל הקלאב-טראנס ארמין ואן ביורן לרגל פסטיבל Lifetime שייערך בריזורט חדש וייחודי בעיר הים האדום

חיי הלילה מתעוררים לקראת פורים הקרוב, ואל הפסטיבלים Port2Port בחיפה ו-Lunar בתל אביב מצטרף עכשיו גם פסטיבל Lifetime האילתי שיתרחש בין ה-10.3 ל-12.3; גולת הכותרת של הפסטיבל צפויה להיות הופעתו של הסופרסטאר ההולנדי הבינלאומי והדי.ג'יי מספר 3 בדירוג הפופולרי של dj mag העולמי, ארמין ואן ביורן שחוזר לישראל אחרי שלוש שנות הפוגה.

ואן ביורן, מכונת להיטי מועדונים ומהדי.ג'ייאים האהובים בישראל בכל הזמנים (שני אולי רק לטייסטו), יגיע לפסטיבל יחד עם טאלנטים בינלאומיים נוספים כמו מיס מוניק ודי.ג'יי קורלובה. ההופעות ב-Sundance Vally ריזורט הופעות ואירועים חדש באילת מתחת לכיפת השמיים, ומבטיח "מתחם גלמפינג סופר מפנק, ו-48 שעות של חוויה מדברית מהפנטת. כל מה שהרגשתם וחוויתם בפסטיבלי מוזיקה רק מוקצן, מוגבר, מועצם".

 

הפסטיבל יתחיל בחמישי (10.3) ב-23:00 בלילה ים עלייתו של ואן ביורן לסט בן שבע שעות שיסתיים רק בזריחה, ימשיך בשעות הצהריים בשישי עם מסיבת אפטר בכיכובה של מיס מוניק שתתפתח בעצמה לקרחנה לילית בהובלת די.ג'יי קורולובה. במסגרת האירוע יוצעו למבלים דילים לבתי המלון בעיר במחירים שנעים החל מ- 1,100 ש"ח ועד 2000 ש"ח לאדם ל-2 לילות, כולל ארוחות בוקר וכרטיסים לשני ימי הפסטיבל. אם תמהרו ממש אז תוכלו במחיר 800 ₪ יוכלו 80 ברי מזל לרכוש חבילת פסטיבל וגלמפינג הכולל צמיד vip למסיבות, ארוחת ערב, לינה באתר וארוחת בוקר מפנקת. עוד פרטים וכרטיסים כאן.  חבילות מלון+מסיבות כאן.