ארנון גלעדי הוא הבכיר לשעבר בעירייה שהדיח לכאורה קטין לזנות

ארנון גלעדי, יו"ר רשימת הליכוד למועצת העיר (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ארנון גלעדי)
ארנון גלעדי, יו"ר רשימת הליכוד למועצת העיר (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ארנון גלעדי)

הותר לפרסום: הבכיר לשעבר בעיריית תל אביב-יפו שגבר העיד כי קיים איתו יחסי מין בתשלום כשהיה בן 15 הוא ארנון גלעדי, לשעבר משנה לראש העיר וכיום חבר מועצת העיר מטעם הליכוד. חולדאי: "אין שום סובלנות לפגיעות מיניות מכל סוג". גלעדי מכחיש את ההאשמות

18 בנובמבר 2021

שבועיים בלבד לאחר העדויות נגד חבר מועצת העיר איתי פנקס ארד (מרצ) לפיהן תקף מינית מספר צעירים לאורך זמן, הובאה אמש ב"ישראל היום" עדות מזעזעת של אדם בוגר הטוען כי בהיותו קטין בן 15 הודח לזנות על ידי בכיר לשעבר בעיריית תל אביב-יפו. כעת מותר לספר כי הבכיר הוא ארנון גלעדי, לשעבר המשנה לראש העיר ועדיין חבר מועצת העיר מטעם הליכוד.

ראש העיר רון חולדאי מיהר להגיב עם חשיפת שמו של גלעדי, בניגוד למקרה של פנקס ארד שבו עברו יומיים בטרם הגיב. החשיפה ב"ישראל היום" גובתה בסרטון ששודר אמש בחדשות 12, סרטון שצולם על ידי המתלונן לפני מספר שנים בהיותו בוגר ובו נראה גלעדי כשהוא יושב ברכבו, ומציע לגבר לקיים עמו יחסי מין תמורת תשלום. בכתבה נחשף שהגבר שלח את הסרטון לגלעדי לפני כשבועיים ואמר לו שפגע בו.

"הוא היה משלם לי 300-250 שקלים, והייתי הולך לקנות אלכוהול כדי לטשטש את מה שהיה לי", סיפר הגבר ל'ישראל היום, "רק רציתי שזה ייגמר. לא נמשכתי אליו, נגעלתי ממנו". גלעדי הכחיש באמצעות עורך דינו את כל הטענות נגדו וטען כי הוא נסחט באיומים.

גלעדי עלה לאחרונה לכותרות בעקבות מעורבותו בפרשת דוד ביטן, מעורבות בעקבותיה גם הוא מואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. גלעדי משך אש במערכת הבחירות האחרונה לעירייה כשהוביל קמפיין הסתה גזעני של הליכוד נגד פליטים ומבקשי מקלט.