הקולקציה השנייה של אתא תיחשף בדרס קוד

ביריד הדרס קוד שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בגלריה דובנוב יוצגו לראשונה 12 דגמים חדשים של אתא, בה פריטים פרקטיים על קו התפר שבין הנוסטלגי והמתרפק לעכשווי והנונשלנטי

אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל
אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל
24 בנובמבר 2016

"לא מדובר באופנה אלא בבגדים", הצהיר הפרסומאי והקולנוען שחר סגל רגע לפני שהוסיף לרזומה שלו טייטל של יזם אופנה. כשמונה חודשים חלפו מאז הקאמבק המתוקשר של אתא, שלו הוא אחראי. בינתיים ההייפ נרגע ועננת הנוסטלגיה התפזרה, והנה בית אתא המחודש ממשיך להנציח את אותה אמירה גם בקולקציה השנייה.

"אני לא ממש מחשיבה את זה כקולקציה", מתקנת מעצבת אתא, יעל שנברגר. "אני מתייחסת לכל המותג הזה כמו לארון שכל הזמן נוספים אליו ונגרעים ממנו דברים ורק החזק שורד".

אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל
אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל

ביריד הדרס קוד שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בגלריה דובנוב יוצגו לראשונה 12 דגמים חדשים של אתא, בהם סווטשירטים קטיפתיים, שמלות מכופתרות, ז'קטים עם כיסים רחבים ועוד פריטים פרקטיים על קו התפר שבין הנוסטלגי והמתרפק לעכשווי והנונשלנטי. כמו כן יראו אור לראשונה שמלה ומכנסי קורדרוי. כן, קורדרוי.

"זהו בד מאוד שנוי במחלוקת, או שלא סובלים אותו או שמתים עליו", מודה שנברגר. "עם זאת אתא נחשבה בזמנו לאחת מיצרניות הקורדרוי הטובות בעולם".

שנברגר לא הלכה על גרסת המקור המושמצת מהסבנטיז, אלא על הגרסה הצעירה והמשוכללת הנקראת בייבי קורדרוי – בד הנחשב לדק, נעים וקל יותר. "נוסף על כל אלה רציתי לעצב גם מעיל גשם", היא מגלה. "זה עדיין בתוכנית אבל בטח עד שזה ייצא לפועל יגיע כבר הקיץ".

אתא, 80־600 ש"ח, להשיג בדרס קוד, דובנוב 8 תל אביב, חמישי (24.11) 17:00־21:00, שישי (25.11) 10:00־17:00, שבת (26.11) 10:00־20:00, מחיר כניסה: 15 ש"ח

אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל
אתא לדרס קוד. צילום: רותם לבל