באבל גם: פעילות שירות הנסיעות השיתופי תוארך אל תוך הלילה

באבל, שירות התחב"צ השיתופי המעולה, הולך ומחזק את אחיזתו בעיר ומרחיב את שעות הפעולה שלו עד חצות במשך השבוע ועד אחת בלילה בימי חמישי. סעו לנו מהעיניים

להתראות נסיעות שיתופיות נוחות ושקטות, אנחנו נתגעגע. באבל דן (צילום: דין אהרוני רולנד)
להתראות נסיעות שיתופיות נוחות ושקטות, אנחנו נתגעגע. באבל דן (צילום: דין אהרוני רולנד)
31 באוגוסט 2020

המשתמשים הקבועים בשירות הנסיעות השיתופי באבל כבר יודעים כמה זה שקט, נעים, נוח ומהיר מרוב אפשרויות הנסיעה בתחב"צ בתוך העיר, ויודעים גם כמה מבאסת העובדה שהוא נפסק מדי יום ב-22:00. ובכן, לא עוד. החל ממחר (שלישי) יוארכו שעות הפעילות של שירות התחב"צ השיתופי עד חצות (בימי ראשון עד רביעי) ועד 01:00 בלילה בימי חמישי.

בנוסף ישודרגו הסדרי הנסיעה בבאבל ולראשונה יוכלו הנוסעים לטעון קרדיט באפליקציה ויקבלו 20% תוספת לסכום שהוטען. שדרוג הסדרי הנסיעה יאפשר נסיעות מוזלות בכל שעות היום, בניגוד להסדר הנסיעה הקיים (כרטיסיית 10 נסיעות, שמעניקה הנחה רק לנסיעות בשעות השיא).

עוד נמסר כי בחודש אוגוסט זינק מספר הנוסעים היומי בבאבל ב-14% ביחס לחודש יולי, וכי הוא מקיים כ-5,000 נסיעות ביום, מספר שצפוי לזנק בעקבות השינויים הנ"ל. סקרי הרגלי שימוש שנערכו  בקרב אלפי נוסעים בשירות מלמדים כי כ-35 אחוז מהם ביצעו את נסיעתם כתחליף לנסיעה ברכב פרטי או מונית, וכי כ-55% הפחיתו נסיעות ברכב פרטי או מונית. אנחנו מאוהבים.