פרמיירה של פחמימות: סניף הדגל של בבקה נוחת בכיכר הבימה

מעכשיו גם במרכז ובסופ"ש. פיצה בבקה (צילום: יחסי ציבור)
מעכשיו גם במרכז ובסופ"ש. פיצה בבקה (צילום: יחסי ציבור)

החדשות הטובות: רשת מאפיות הבוטיק המשפחתית נוחתת בכיכר הבימה עם סניף מפואר ואגף שלם שמוקדש לפיצות ולפוקאצ'ות המרהיבות שלה. החדשות העוד יותר טובות: עכשיו גם במרכז העיר אפשר לקבל את הפיצות האלה במשלוח

3 בנובמבר 2021

נודה ולא נבוש, אנחנו מעריצות את האחיות שיר וקורל גורן, על בבקותיהן ומאפיהן המצוינים. לאחר שביססו את עצמן בשכונות הצפוניות ותקעו דגל בדיזנגוף, הן מסתערות כעת על כיכר הבימה, הלוא היא כיכר התרבות ולב המאפליה התל אביבית.

סניף הדגל, בעצם. בבקה הבימה (צילום: יחסי ציבור)
סניף הדגל, בעצם. בבקה הבימה (צילום: יחסי ציבור)

סניף הבימה של בבקה בייקרי כפול או משולש בגודלו מסניפי בבקה האחרים. הוא משתרע על הצלע של תיאטרון הבימה המשיקה לכיכר, עם שולחנות בפנים ובחוץ. החלל נחלק לשני אזורים: הראשון כולל ויטרינת כריכים, מאפי בוקר וקינוחים, מקרר סלטים וממרחים, דיספליי פרעצלים ולחמניות ועמדה מרכזית גדולה ועליה מאפי שמרים מתוקים ומלוחים ועוגות בחושות.

החלק השני מוקדש כולו לפיצות מתוצרת בית מאל"ף (הבצק) ועד ת"ו. לדוגמה: מרגריטה, פפרוני ספייסי, תרד וגבינת עזים, קפרזה, בצלצלים וארטישוק-קלמטה באדומות, ופונגי-יער ובייבי ארטישוק ולאבנה בלבנות שמבוססות על רוטב אלפרדו (46-79 ש"ח). הפיצה אינה נפוליטנית קלאסית אך דקדקנים ימצאו בה את הנימור הנחשק, קראסט עבה ופריך ובצק טעים שמחזיק בכבוד את הטופינגז. ועוד בשורה משמחת: אם עד כה הפיצות של בבקה הגיעו במשלוח רק לצפון העיר, מעתה ניתן לקבל אותן בכל מקום שאליו מגיעים שליחי Wolt. חידוש נוסף – הסניף פתוח גם בשישי-שבת משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה.

וגם הפיצה של בבקה מגיעה למרכז העיר (צילום: יחסי ציבור)
וגם הפיצה של בבקה מגיעה למרכז העיר (צילום: יחסי ציבור)

"זו קפיצת מדרגה רצינית. לא תכננו לפתוח סניף גדול כל כך", מודה קורל. "כשפנו אלינו בהצעה לשכור את הנכס כמעט השבתי בשלילה ואז התייעצתי עם אחי שאמר שלוקיישן כזה אסור לפספס. אמרתי לו שניקח את המקום רק אם הוא יצטרף". וכך אכן קרה: האח גל, איש הייטק במקצועו, הוא הלבנה החדשה ביותר בחומה של בבקה, שכוללת גם את בעלה של קורל ובני משפחה נוספים שמצטרפים מדי פעם.

וכמובן הפרעצלים. בבקה (צילום יח"צ)
וכמובן הפרעצלים. בבקה (צילום יח"צ)

כדי לא ללכת לאיבוד בין כל הדברים הטובים שהסניף החדש מציע אספנו עבורכם חמישה היילייטס:

  1. פוקאצ'ת גבינות – מאפה מוארך מאותו בצק סקסי במילויים משתנים של גבינה + עוד משהו, למשל תרד פסטו, בטטה מוצרלה, פטריות אלפרדו ותרד עזים. בעיקרון הפוקאצ'ה גדולה ועשירה מספיק לחלוקה, אך בהיותה חמה מהתנור יש מצב שתרצו אותה לעצמכם (22 ש"ח).

    פוקאצ'ות גבינה. בבקה (צילום יח"צ)
    פוקאצ'ות גבינה. בבקה (צילום יח"צ)
  2. פיצה בטטה וגבינת עזים – עם בירה קרה או בקבוק יין והרי לכם פיקניק אורבני שווה.
  3. כריך קורנדביף – בפוקאצ'ה או פרעצל עם איולי פסטו, זיתי קלמטה, בצל, ארוגולה וגבינת מנ'צגו. כריך בראנץ' קלאסי (32/39 ש"ח)
  4. פוקאצ'ה לאבנה, עלי גפן ושמן זית – התאהבנו בה בסניף צהלה בזכות מנעד טעמים חמצמץ ורעיון גאוני, וכעת היא מגיעה למרכז. מאסט הב (42 ש"ח).
  5. עוגת שמרים ריקוטה – עוגות שמרים רבות ומעולות יש בבבקה אך הריקוטה הרכה והמתוקה מעט עולה על כולן (46 ש"ח).

בבקה, תרס"ט 2 (כיכר הבימה), תל אביב, אין טלפון, ראשון-חמישי 07:00-23:00, שישי 07:00-18:00,שבת 07:00-23:00