בדרך זו או אחרת: מותג Huf משיקים קולקצייה בהשראת להקת בלונדי

במותג הסטריט HUF משיקים קולקציה במהדורה מוגבלת לציון 40 שנה להיווסדה של להקת בלונדי

קולקציית בלונדי של Huf. צילום: יח"צ
קולקציית בלונדי של Huf. צילום: יח"צ
8 בספטמבר 2014

לפעמים הדבר הנכון ליוצרי אופנה איננו דווקא צלילה לעיצוב ברוח הזמן אלא מבט לאחור. ציון מועדים – "היום לפני כך וכך שנים” – יכול לשמש אחלה בסיס לקולקציה שלמה או אוסף קפסולה, במיוחד אם טוענים אותם ברעיונות חדשים ועדכניים.

זה בדיוק מה שעשו במותג הסטריט HUF, שבו משיקים קולקציה מיוחדת במהדורה מוגבלת לציון 40 שנה להיווסדות הלהקה בלונדי. הלהקה האמריקאית, שזכתה להצלחה בעיקר בבריטניה, לצד המוזיקה והלוק של הסולנית שלה, דבי הארי, אמנם מאפיינים את סוף שנות ה־70 ותחילת ה־80, אך האסתטיקה של הקולקציה רק מרפרפרת לתקופה, ובעיקרה רלוונטית גם לימים אלה.

קולקציית בלונדי של Huf. צילום: יח"צ

בהדפסים המובילים את הקולקציה מתועדות הופעותיה של הלהקה בימי הזוהר: הדפסים חומים שממוקמים במרכז חולצות טי או קולאז'ים של מגוון דימויים בשחור לבן או ורוד לוהט (כמתבקש) ושחור, שהודפסו בשיטת אול־אובר על מגוון פריטים. הפריטים עצמם – נעלי סניקרס מהזן הסקייטבורדי, חולצות מכופתרות בגזרות אובר סייז וכמובן כובעי הבייסבול המזוהים עם המותג – הם שמוסיפים לו את הקצה העכשווי, של אופנת הספורט־רחוב שמגדירה את המראה הפופולרי בשנת 2014, גם אם הם מכוסים בפרצוף שמזוהה עם תרבות הנגד של לפני 30 שנה.