ויוה לה אקנה: בוטיק ורנר החדש נפתח ברחוב יהודה הלוי

בוטיק ורנר ירושש אתכן בלוקיישן החדש שלו. ויש גם כמה הפתעות

אלכסנדר וואנג. צילום: יח"צ
אלכסנדר וואנג. צילום: יח"צ
15 בפברואר 2015

אוף פלורנטין, דיזנגוף, שדרות רוטשילד, כיכר המדינה, נווה צדק – אחרי שנה של פעילות בשלל חללים ברחבי העיר, לעתים בכמה מהם במקביל, תמה תקופת הנדודים של בוטיק ורנר והוא התמקם במשכן קבוע ברחוב יהודה הלוי.

החנות החדשה ננעצה לצמיתות (או עד תום השכירות) בלב העיר, על חורבות חנות רהיטים עתיקים, עם הפנים לדליקטסן והגב לחניון עירוני, למרגלותיו של בניין משרדים אפרורי. לכאורה – חור דה לה חור. למעשה – הברקה. מדובר בלוקיישן מרכזי אך לא מתבלט, אלגנטי אך מחוספס, מגניב אבל לא מזיע. ממש כמו הבוטיק עצמו, שלימד את התל אביביות שאקנה הוא לא בהכרח מחלת עור מבאסת.

בוטיק ורנר החדש ברחוב יהודה הלוי. צילום: Hadrien Daudet
בוטיק ורנר החדש ברחוב יהודה הלוי. צילום: Hadrien Daudet

החלל הטרי, שעוצב באסתטיקה המינימליסטית האופיינית לוורנר, הוא לא החידוש היחיד. בעלות החנות (המייסדת שירה דולינגר ושותפותיה דניאלה בן טולילה וענת כץ) שולפות מהשרוול עוד כמה הפתעות: למותגי היבוא הקבועים המזוהים עם ורנר – אקנה השבדי, אלכסנדר וואנג ו־MM6 (קו הביניים של בית האופנה מרטין מרג'יאלה) – יצטרפו החל מהחודש הבא כמה וכמה מותגים נוספים. בין השאר קולקציית האביזרים של אופנינג סרמוני (שגם רשת סטורי מייבאת במינונים הומיאופתיים לסניפיה), בגדי ערב מבית המותג הצעיר Tome של ריאן לובו וראמון מרטין, פריטי הבסיס של המותג ההונג קונגי Edit, הטי שירטס השנונות של Etre Cecile ודגמים נבחרים של המעצבת האמריקאית העולה אולה ג'ונסון.

את התמהיל הקולי משלימים ארנקים של קום דה גרסון שימשכו לכם 375 שקלים מהארנק, צעיפי משי של We Are Owls, הסניקרס המרימות והמהממות של סופרגה והתיקים הנחשקים של המותג המצטיין מנסור גבריאל.

ורנר, 100־5,900 ש"ח, יהודה הלוי 48, 5186681־03