הקולקציה החדשה של "בורן פרום רוק": הרמוניה מחוספסת ואלגנטית

בארץ הן מוכרות בעיקר ליודעות חן ובחו"ל מוכרים את התכשיטים שלהן בבוטיק הנחשב Opening Ceremony. גילי ברנע ונירה שלימוביץ' מהמותג המקומי "בורן פרום רוק" משיקות קולקציה חדשה - אלגנטית, מדויקת ומחוספסת לא פחות מקודמותיה. תתחילו לחסוך למכירה בסוף השבוע הקרוב

עגיל של בורן פרום רוק, 490 ש"ח.  צילום: דודי חסון
עגיל של בורן פרום רוק, 490 ש"ח. צילום: דודי חסון
23 באפריל 2018

גם אם טרם התאוששתם לחלוטין מסופשבוע העצמאות הסוער שזה עתה נגמר, על כל זיקוקיו, שיפודיו והסערות הרגשיות שהוא הביא עמו, אנחנו ממליצים לכם להתאפס על עצמכם ומהר, מכיוון שלקראת סוף השבוע הקרוב צפויה חגיגה נוספת, מרגשת ומקפיצה לא פחות.

עגיל של בורן פרום רוק, 390 ש"ח. צילום: דודי חסון
עגיל של בורן פרום רוק, 390 ש"ח. צילום: דודי חסון

רוק צ'יקס: בורן פרום מציעות תכשיטים מלאי סטייל במחיר נגיש
דירה להכיר: ביקור בדירה מוארת, ענקית וצבעונית
הרשת גועשת: דובוני הגומי הטבעוניים שגורמים לשיזוף מושלם

מותג התכשיטים הבועט והכה-קולי "בורן פרום רוק" (Born from rock) אמנם לא סוגר שבעים כמו המדינה הקשישה, ואם לומר את האמת הוא אפילו רחוק משם. עם זאת, הקולקציה החמישית במספר שעיצבו בכישרון רב גילי ברנע ונירה שלימוביץ', מצדיקה לחלוטין השקה גרנדיוזית, וזאת אכן קורית.

תקציר הפרקים הקודמים: ברנע ושלימוביץ' הקימו את "בורן פרום רוק" בשנת 2013. הראשונה סיימה לימודי צורפות והשנייה בדיוק שבה מניו יורק, לאחר השלמת תואר בלימודי אופנה. הן נפגשו במקרה דרך חברים משותפים, וכשהתגייסו לעיצוב משותף של טבעות אירוסין לאחותה של נירה, מצאו שיש להן תחומי עניין וטעם די דומים, שכיף ומעניין להן לעבוד יחד, והתחילו להשתעשע בפיתוח דגמים של טבעות, עגילים, שרשראות וצמידים, וחלוקתם למכרים.

טבעת של בורן פרום רוק, 640 ש"ח. צילום: איליה מלניקוב
טבעת של בורן פרום רוק, 640 ש"ח. צילום: איליה מלניקוב

התגובות שהגיעו מהסביבה היו מעולות, והשתיים התחילו לעבוד באופן סדרתי ומאורגן על דגמים נוספים ובמקביל הקימו את המותג וקראו לו בשם הניתן לפרשנויות שונות, ושמעיד, במידה רבה, על הסטייל ועל החומריות. הצורות – אורגניות, תנועתיות, מעודנות ומינימליסטיות. החומרים – טבעיים אך משובחים – כסף סטרלינג, זהב 14 קראט, אבני חן טבעיות ופנינים. הכוונה – קשוחה ומתוחכמת.

עגיל של בורן פרום רוק, 590 ש"ח. צילום: איליה מלניקוב
עגיל של בורן פרום רוק, 590 ש"ח. צילום: איליה מלניקוב

השתיים רשמו קפיצת מדרגה מרשימה בסתיו 2017, כשהתכשיטים שלהן החלו להימכר בבוטיק הניו יורקי הנחשב Opening Ceremony, שם שכל חובב אופנה יודע לדקלם בחיל ורעד גם מתוך שינה. בתקופת לימודיה בעיר, עבדה שלימוביץ' כזבנית בבוטיק, מה שהפך את הפניה במייל לקניינית הראשית למעט פשוטה יותר מבחינה בירוקרטית מצד אחד, אך לא הגדיל בשום אופן את סיכוייהן או הקנה להן עדיפות כזו או אחרת. כמעט מיותר לציין את גודלה של ההתרגשות שאחזה בהן כשהתקבלה תשובה חיובית מניו יורק, והתכשיטים, כאמור, נמכרים כבר למעלה מחצי שנה בחנות ובאונליין.

שרשרת של בורן פרום רוק, 520 ש"ח. צילום: דודי חסון
שרשרת של בורן פרום רוק, 520 ש"ח. צילום: דודי חסון

ובינתיים, בדרום תל אביב, ברנע ושלימוביץ' משיקות קולקציה חמישית במספר: "הקולקציה מכילה צורות היברידיות ומשחקיות עדינות, שבאות לעולם דרך מיקום של קו צורה וחומר", הן מסבירות ומוסיפות כי היא "ממשיכה את העיסוק שלנו במתח בין זרימה לנוקשות, תוך יצירת אלמנטים קומפוזיציוניים שונים שמתייחסים זה לזה באופן זר אך הרמוני". הקולקציה תושק ביום חמישי הקרוב בערב, בחברת כיבוד, יין, די ג'יי חנה, ו-15 אחוזי הנחה על קולקציות קודמות.

השקה ומכירה של בורן פרום רוק – 26.4 יום חמישי, החל משעה 20:00, הגדוד העברי 5 תל אביב, טווח מחירים לאחר הנחה – 200-1100 ש״ח. לאתר של בורן פרום רוק

צמיד של בורן פרום רוק, 1100 ש"ח. צילום: דודי חסון
צמיד של בורן פרום רוק, 1100 ש"ח. צילום: דודי חסון