פארוק, סגור ת'תריס: בבורקס הטורקי בשוק הכרמל לא מתרשמים מ"הכלה מאיסטנבול"

חיים קמונדו מהבורקס הטורקי בשוק הכרמל מתנשא על ההייפ של "הכלה מאיסטנבול" ומוסיף עקיצה על פארוק: "הוא לא מתקרב לג'ורג' קלוני"

"הכלה מאיסטנבול" וחיים מהבורקס התורכי. צילומים: יח"צ ואיליה מלניקוב
"הכלה מאיסטנבול" וחיים מהבורקס התורכי. צילומים: יח"צ ואיליה מלניקוב
14 בפברואר 2019

חיים קמונדו מ"בורקס טורקי אמיתי" בשוק הכרמל הוא אולי האדם היחיד בעיר שלא מתלהב ב"הכלה מאיסטנבול". קמונדו מכיר את ההייפ מאשתו אבל מצהיר שחוץ מהפטפוטים של לקוחות על הסדרה במקום אין עלייה במכירות: "אני פה 30 שנים, אני לא מוכר לטורקים בלבד, הם מדברים על זה פה, גם רואים את הסדרה ונזכרים באוכל. יש כאלה ששואלות מה יהיה בפרק הבא כאילו אני עוקב אחרי זה. אחרי שהסדרה תבוא לארץ תהיה תאוצה כי זה יהיה אמיתי". קמונדו מוסיף וצוחק על המצב שבו ישראלים מרוויחים כסף על הפופולריות של הסדרה. "לוקחים כסף על ביקור באחוזה שהכניסה היא בחינם, הטורקים לא מרוויחים על זה, מפרסמים בפייסבוק על זה – ישראלים וביזנס".

>>>פאנל תרומות זרע – ולא רק ללהט"בים
>>> הרווקים והרווקות הכי שווים בתל אביב

במשפחה הטורקית שלך אין התלהבות בסדרה?
"לאבא שלי זה בכלל לא מזיז. זאת סדרה ישנה בשבילנו, יש לנו צלחת לוויין עם מלא ערוצים והמון סדרות כאלה. זה תפס בגלל פייסבוק אבל לא ישפר את היחסים עם טורקיה. אני גם לא יודע מה מצאו בפארוק, אין לי מושג. עבור הנשים הוא גבר אליל, נשבע שלא יודע למה. ראיתי עם אשתי שני פרקים ואני לא מוצא איזה משחק מיוחד. אנחנו גדלים על סרטים אמריקאיים, הוא לא מתקרב לג'ורג' קלוני".

אתה חושב שעכשיו יעשו גם סיורי אוכל טורקי?

"לא נראה לי, הם לא צריכים. פה הטורקים יכולים ללמד את הישראלים מה זה אוכל טורקי".

אם הקאסט יבואו לבקר על איזה בורקס תמליץ להם?
"הם אוכלים תרד, או עם גבינה או בלי".