הראפר בזי בי, גיבור הקהילה האתיופית, יופיע בכולי עלמא בחינם

מי שמתעסק מתרסק. בזי בי. צילום: roi alamo
מי שמתעסק מתרסק. בזי בי. צילום: roi alamo

אם אתם לא מכירים, רק תשאלו חבר אבשה - בזי בי, הראפר הישראלי המוכשר שגם הפך לאורך השנים לאחת התופעות היותר מרתקות שיצאו מהקהילה אתיופית, מגיע להופעה ראשונה בכולי עלמא, ובחינם, כך שגם אתם תוכלו להבין על מה כל הרעש

יש המון הופעות בתל אביב, לא מעט מהן חינמיות לגמרי ואין ספק שאנחנו אוהבים הרבה מהן, אבל השבוע תתקיים הופעה באמת נדירה – בזי בי, אחד מכוכבי הקהילה האתיופית וחתיכת ראפר מצוין, צפוי להגיע להופעה בכולי עלמא ביום שלישי הקרוב, 13.6 ב-21:00, ולפזר קצת מאהבת הפריפריה האנרגטית שלו גם בלב העיר הכי עירונית בישראל – ובחינם.

אם במקרה פספסתם את התופעה שהוא בזי בי, אז זה בול הזמן להתחבר – היוצר בזי בי (משה תאטקה טסמה) החל את דרכו בהרכב קיי ג'י סי – קריית גת סיטי, אם שאלתם – שם זכה להצלחה ראשונה עם להיטים כמו "מהמתוק אל המר" או "עד הסוף". ההרכב נחשב למבשר הגל האתיופי העדכני של ראפ, והפך להרכב קאלט עבור בני הקהילה, כך שברגע שבזי בי יצא בקריירת סולו, היה לו קהל רב.

את אלבום הבכורה שלו, "תאטקה", הוציא לבסוף רק ב-2021, ולמרות ההמתנה הרבה נראה שהקהל הנאמן שלו רק חיכה לרגע הנכון להתפוצץ. עם זאת, למרות הופעות מלאות והצלחה גדולה בקרב הקהילה, הראפר המוכשר עוד לא הצליח לפרוץ החוצה לקהל המיינסטרים, וכולנו תקווה שזה בדיוק מה שיקרה עם אלבומו הבא – כי מוזיקלית יש לו את כל הכריזמה, הכישרון והאוזן כדי לגשר בין תל אביב לפריפריה ולהפוך לכוכב הראפ הבא של ישראל. ולכם יש את הצ'אנס לתפוס אותו בזמן.

בזי בי בכולי עלמא, מקווה ישראל 10, שלישי 13.6, 21:00 פתיחת שערים, 22:30 תחילת הופעה. לפרטים נוספים