צאו להצביע: ישראל חזקה עם קדישמן? רק תומרקין יביא שלום!

בחירות חמודות מאוד: המבקרים במוזיאון תל אביב לאמנות יתבקשו לבחור השבוע בקלפי מיוחדת את יצירת האמנות האהובה ביותר מאוסף המוזיאון, והקמפיין צפוי להיות קשה ומלוכלך

אוהבים אמנות, מצביעים אמנות. הקלפי של מוזיאון תל אביב
אוהבים אמנות, מצביעים אמנות. הקלפי של מוזיאון תל אביב

לא משנה אם אתן בחרדה קיומית לקראת הבחירות ביום שלישי הבא או אם אתם אדישים לחלוטין לתוצאות, להצביע חייבים. ואם כבר חייבים, אז לפחות שיצא לנו מזה משהו לנשמה: החל מאתמול ועד ליום שלישי הבא, ישראל בוחרת את יצירת האמנות האהובה ביותר של מוזיאון תל אביב לאמנות.

זאת חגיגה לדמוקרטיה ובעיקר חגיגה לאוסף המרשים של המוזיאון: 17 יצירות מופת מונומנטליות ועל-זמניות יתחרו על חיבתו של ציבור המבקרים במוזיאון השבוע, המבקרים יוזמנו לבחור את הפתק בו מופיעה היצירה המועדפת עליהם ולשלשל אותו לקלפי שתוצב במוזיאון, התוצאות יפורסמו ביום רביעי (24.3) ולמחרת כבר ייערכו סיורים בין חמש יצירות האמנות האהובות ביותר כפי שנבחרו על ידי הקהל (רישום מוקדם כאן).

התחרות לא תהיה קלה: בין "ילדה על כיסא" של פיקאסו ובין "הרועה" של ואן גוך, בין "עקידת יצחק" של קדישמן ובין "הוא הלך בשדות" של תומרקין, ולצדם יצירות של רובנס, גוטמן, מירו, קלימט, שאגאל, ליכטנשטיין ועוד. במוזיאון מפצירים במבקרים לחזות ביצירות לפני ההצבעה ומבקשים לשמור על טוהר הבחירות ולהסתפק בהצבעה אחת למבקר. חחחחחח, כן, בטח.