אפקט הקורונה: נדחתה ההופעה של Big Thief בישראל

מהבארבי נמסר כי שני המופעים המתוכננים נדחו ליולי, וכי תינתן אפשרות להזדכות על הכרטיסים. גם ההופעה של האנג'לסי בהיכל התרבות נדחתה

להקת ביג ת'יף (צילום: יח"צ)
להקת ביג ת'יף (צילום: יח"צ)

עוד לא סיימנו להתרגש מזה שהם באים, וכבר טופחת המציאות השיעולית על פנינו: שתי ההופעות של להקת Big Thief בבארבי נדחו בשל החשש מהתפשטות הקורונה. מהבארבי נמסר כי הכרטיסים להופעה שאמורה הייתה להתקיים ב-17 במרץ יוחלפו אוטומטית לכרטיסים לתאריך 7.7, וכי הכרטיסים שנרכשו להופעה ב-18 במרץ יוחלפו לתאריך 9.7. מי שירצו להזדכות על הכרטיס יוכלו לעשות זאת עד הראשון באפריל.

היום נודע כי גם ההופעה של האנג'לסי, שהייתה אמורה להתקיים החודש בהיכל התרבות, נדחתה ל-17 בספטמבר.

Big Thief היא אחת מלהקות השנה של אתרי המוזיקה הגדולים והבלוגים הפופולריים, ובין חברי הלהקה ניתן למנות את הבסיסט הישראלי מקס אולארצ'יק, הבן של. זאת הייתה שנה גדולה עבורם: הם הוציאו שני אלבומים חדשים, "Two Hands" ו"U.F.O.F", שניהם בלייבל המיתולוגי 4AD. את הראשון הכתיר מגזין ספין כאלבום השנה, והשני נכנס לרשימת אלבומי העשור של מגזין פיצ'פורק, שם קיבל האלבום את הציון 9.2 – מהגבוהים שניתנים לאלבומים במגזין, ונכתב שם כי מדובר ב"מאסטרפיס פולק אמיתי של להקה שעובדת יחד ברמה הגבוהה ביותר".

בנוסף, הלהקה מועמדת לפרס גראמי בטקס שיתקיים ב-27 בינואר בלוס אנג'לס. הלהקה גם הופיעה בכמה מהפסטיבלים הכי חשובים באירופה השנה, בהם פרימוורה. היא גם סימנה וי בווניואים הנחשבים – בהם וובסטר הול בניו יורק והרואיל אלברט הול בלונדון.