ביוויס ובאטהד חוזרים עם סרט המדע הבדיוני הטיפש ביותר שאי פעם נוצר

ריק ומורטי של הניינטיז. "ביווס ובאטהד דו דה יוניברס". צילום מסך
ריק ומורטי של הניינטיז. "ביווס ובאטהד דו דה יוניברס". צילום מסך

היי, זה מילים שלהם, לא שלנו. צמד הטמבלים המאוירים שהפכו את MTV למקום הכי מצחיק בניינטיז מתכננים קאמבק גדול שיתחיל עם סרט מדע בדיוני מופרע, ימשיך בעונות חדשות שיחברו אותם לדור ה-Z ויסתיים רק כשלא יהיה יותר מה להחיות מהניינטיז

אם חשבתם שגל הנוסטלגיה לנייטיז חלף אחרי שדרייק שאב כל מה שיכל מהלהיט "I'm Too Sexy" ואביב גפן סחט כל מה שהצליח מ"שנות הירח", אל תאפסנו את הפאוצ'ים שלכם עדיין, כי יש עוד אייקון ניינטיזי אחד שמתכנן לשוב. ביוויס ובאטהד, צמד הטינאייג'רים המאוירים שנהגו לאכול דוריטוס מול הספה ולרדת על הקליפים שהופיעו ב-MTV, נמצאים בדרך לקאמבק חוצה מדיות, כשהסנונית הראשונה תצא ממש בעוד שבועיים וקצת בדמות סרט מלא, הראשון מזה 26 שנים.

הסרט החדש, שבתרגום חופשי נקרא "ביוויס ובאטהד עושים את היקום" (רפרנס לשמו של סרטם הקודם, "ביוויס ובאטהד עושים את אמריקה"), יעלה לשירות הסטרימינג Paramount+ ב-23.6 ויציג את הרפתקאותיהם של שני הדבילים טסים לחלל, נוחתים ב-2022, פוגשים גרסה חייזרית של עצמם וגם, כפי שאפשר לנחש, עושים המון בדיחות ילדותיות.

חזרתם הקולנועית של הצמד היא רק הצעד הראשון בקאמבק המתוכנן שלהם, שכן לפני כשנתיים דווח כי מייק ג'אדג' עובד על צמד עונות חדשות שיהיו המשך מותאם לדור ה-Z של הסדרה המקורית. העונות יועדו בראשית לשידור בקומדי סנטרל, אבל לאחרונה ה"הוליווד ריפורט" דיווח כי גם הסדרה צפויה להגיע לפרמאונט פלוס, אי שם במהלך השנתיים הקרובות. כך או כך, אין מה לחכות יותר מדי כי בעוד רגע יש סרט חדש ואנחנו הולכים לראות איך באטהד מתמודד עם נגישות של פורנו בסמארטפון, ומי ייתן ואלוהים ירחם על כולנו.