ביקורת בר

ביקרנו בבר הג'ין הסודי. היה אלגנטי

הג'ין קלאב סופרים הנחבא בחדר אחורי של בר במרכז תל אביב מציע משקאות נהדרים, שירות משובח ואווירה מרימה

ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)
ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)
21 בנובמבר 2019

בתקופה האחרונה פושה בתל אביב תופעת הברים הסודיים. מדי זמן מה אנו מתוודעים אל עוד בר בוטיקי, המוכר ליודעי חן בלבד, שנפתח בתוך מקום שריר וקיים. טרנד? אופנה חולפת? האמת שלא ממש איכפת לנו – כל עוד מעורב בזה ג׳ין זאת תופעה מבורכת.

הג׳ין קלאב סופרים הוא בדיוק כזה. בתוך הדנים המוכר בקינג ג׳ורג׳, מאחורי וילון שחור כבד, מסתתרת ממלכת הג׳ין של תל אביב. מדובר במקום קטן, אז כדאי להימנע מהטעות שאנו עשינו ולהזמין מקום מראש. למרות שבהתחלה עמדנו, די מהר התפנה מקום והושיבו אותנו על הבר. הנוף שניבט אלינו כלל מדפים עמוסי בקבוקי ג׳ין (לטענת המקום כ-300 כאלה), ועל הבר סודרו בשורה כמה עציצי תבלינים המשמשים להכנת הקוקטיילים.

התפריט, כמובטח, כולו על טהרת הג׳ין. אפשר להזמין ג׳ין טוניק משודרג שאתם בוחרים את מרכיביו, או לבחור מבין הקומבינציות המוצעות. אפשר גם לבחור את רמת החיזוק של הג'ין במשקה. גזרת הקוקטיילים בתפריט מחולקת לשניים: שייקן וסטירד. הראשונים קלילים יותר, והשניים לאמיצים שאינם חוששים מאחוזי אלכוהול גבוהים.

ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)
ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)

התחלנו עם הבאדאס מיול (וויטלי ניל למונגראס, ג׳ינג׳ר ליים ובירת חיטה, 52 ש״ח). קוקטייל כיפי ומרענן שמזכיר בטעמו את הוודקה מיול המוכר והאהוב. בעיקר חיבבנו את סוכריות הג׳ינג׳ר שהגיעו אתו. ברגע מתעתע של אומץ לב (ועל אף אזהרתו של הברמן) הזמנו את הפוקסי אלסקה (לונדון מס. 1, שרטרז צהוב, וורמוט מתוק, 52 ש״ח), שהיה טעים אך כבד מאוד. בקלאב סופרים שמו לב שאני נאבקת עם המשקה, ובלי שביקשתי מפורשות החליפו אותו לקוקטייל אחר (לא ברור אם אולתר במקום, או הוכן מהתפריט, אבל היה טעים). בהמשך הערב הזמנו גם את הסופרפליי (למונגראס, אשכולית, היביסקוס, הל שחור, 54 ש״ח) — כוס ענקית של עונג טהור. לא סיימנו.

האווירה במקום היתה מגוונת, אנשים בגילאים ורקעים שונים שלא נראה כי מגיעים מסצנה אחת וסגורה. כל אנשי הצוות לבשו חולצות עם הדפס מנומר כלשהו, שהשתלבו היטב עם ההדומים המנומרים שקישטו את המקום, והמוזיקה שהתנגנה היתה אקלקטית וסליזית. אם לא היינו מתפתות ללכת לקוסם לפני כן, אולי היינו טועמת מהאוכל, אבל לפחות יש לנו תירוץ לחזור.

הווייב: אופנתי

מרים: ג׳ין, מוזיקה, שירות ואווירה

מוריד: צריך להזמין מקום, הלכה הספונטניות

מתנגן: להיטי סבנטיז בגרסתם הסליזית

מה חוגגים: את הכבוד העצמי שלך

קינג ג׳ורג׳ 83, ראשון-חמישי ושבת מ-20:00, שישי סגור (שעות פתיחה בהרצה), 054-8688383