השידוך המושלם: סניפים של הביר בזאר ייפתחו ברשת אברהם הוסטל

איך לא חשבו על זה קודם. הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)
איך לא חשבו על זה קודם. הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)

תיירים אוהבים בירה. בירה אוהבת תיירים. רשת אברהם הוסטל וקבוצת הביר בזאר מכריזים על שיתוף פעולה מרהיב במסגרתו יוקמו סניפים של האחרונה בכל סניפי הראשונה ויביאו אל התיירים את בשורת בירת הקראפט הישראלית. סניף פופ אפ ראשון כבר החל לפעול באברהם הוסטל תל אביב

18 באוקטובר 2022

אתם בטח מכירים את זה מהטיולים שלכם במזרח: אין דבר מבאס יותר מהצורך לצאת בכל לילה מההוסטל החמים והכיפי שלכם רק כדי למצוא בר נורמלי שבסוף מתגלה כמלכודת תיירים מסורתית. אחת ממטרותיו המובהקות של הטייל העצל היא תמיד למצוא הוסטל שיש לו בר נורמלי אינטגרלי משלו, ולצאת בלילה רק כשיש סיבה טובה באמת. בישראל תרבות ההוסטלים נמצאת בחיתוליה, אבל ברשת אברהם הוסטל מבינים היטב את נפשו של הטייל והכריזו על שת"פ מרהיב: בכל סניפי הרשת יוקמו סניפים של הביר בזאר.

הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)
הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)

השבוע נפתח סניף פופ אפ ראשון של קבוצת "בירבזאר" באברהם ת"א, מהלך ראשון בדרך לפתיחתם של שני סניפים של קבוצת בירות הקרפאט בהוסטל התל אביבי – הראשון ימוקם בסמוך ללובי של ההוסטל והשני ימוקם על הגג המושלם של המבנה המרשים בלבונטין. שיתוף הפעולה בין הקבוצות יתרחב בהמשך גם לשאר סניפי רשת ההוסטלים.כחלק מהשקתם של שני הסניפים הראשונים פרי השותפות החדשה, תושק גם מהדורה מוגבלת של בירה שתוצע למכירה רק בסניף "בירבזאר באברהם".

ברשת אברהם מספרים על התאוששות מרשימה ממשבר הקורונה, עם פתיחת לוקיישנים חדשים בארץ ובחו"ל, וחזרה מהירה מהצפוי של התיירות העצמאית לישראל. הנתונים מראים שמאז חודש מרץ שעבר, מספר התיירים שהרשת מארחת קרוב לנתוני טרום המשבר, והמרחק מנתוני שנת השיא של 2019 הוא בפער של כ 12% בלבד. קבוצת "בירבזאר" מכילה שני סניפים בירושלים ושלושה בתל אביב (שוק הפשפשים, שוק הכרמל ורוטשילד), ומבשלת עשרות אלפי ליטרים של בירות קראפט ישראליות ייחודיות מדי שנה.

בירות קראפט איכותיות לטייל העייף. הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)
בירות קראפט איכותיות לטייל העייף. הביר בזאר באברהם הוסטל תל אביב (צילום: יחסי ציבור)

"פעילותן של שתי הקבוצות פונה הן לקהל התיירות הנכנסת ולקהל הישראלי שהתוודע והתלהב במהלך שנות הקורונה מההוסטלים", הסבירו אנשי אברהם הוסטל והביר בזאר בהודעה משותפת והוסיפו כי "שיתוף הפעולה בין שתי הקבוצות הוא בבחינת מהלך מתבקש בגלל הזהות בערכי הליבה של של שתי החברות, המשלבות בפעילותן הכלכלית והעסקית את קידומה של חוויה ישראלית בצורה בלתי אמצעית. 'אברהם' מפורצי הדרך של התיירות העצמאית לארץ ליצירת חווית אירוח שלמה לבאקפקרים, ו"בירבזאר" כחברה המייצרת ומפיצה את תרבות בירות הקרפאט הישראליות".