סיבוב שתייה: קבוצת הריצה שמרימה כוסית בירה בסוף המסלול

קבוצת הכושר של ענת הראל מסיימת כל סיבוב ריצה בסיבוב שתייה. בירה זה בריא? קנינו

חוכמה גדולה, נסו לרוץ אחרי. צילום: Shutterstock
חוכמה גדולה, נסו לרוץ אחרי. צילום: Shutterstock
15 באוקטובר 2015

התרגיל המחשבתי שמציעה ענת הראל דורש מאמץ לא פחות מאחד האימונים שלה – להפריד בין צמד המילים "כרס" ו"בירה". מתברר שכמו בתחומים רבים אחרים, אנחנו בסך הכל קצת מפגרים מאחורי העולם הגדול, שם כבר הבינו שבירה לא רק טובה לבריאות (במינונים מסוימים, כמובן), אלא משמשת כמשקה התאוששות מצוין לאחר אימון ארובי כמו ריצה. הראל בחרה לאמץ את הטרנד העולמי של דוכני בירה בסיום ריצות עם קבוצת ריצה משלה, שבתום שעה של ריצה מתיישבת על כוס בירה.

"היתרון של בירה על פני משקאות אלכוהוליים אחרים הוא שהיא טבעית, ללא חומרים משמרים", מסבירה הראל. "כשאנחנו רצים אנחנו לא רק מזיעים ומאבדים נוזלים, אנחנו מאבדים גם מלחים. הבירה מחזירה מלחים, מינרלים ואלקטרוליטים והיא משקה התאוששות מעולה".

גם מהתפיסה שלא צורכים פחמימות מיד אחרי אימון צריך להשתחרר – מנה אחת של בירה אחרי אימון היא בריאה לחלוטין (330 מ"ל לנשים ו־660 מ"ל לגברים), אך אינה מחליפה ארוחה. אם אתם מתכננים לאכול זמן קצר אחרי הבירה, עדיף שתאכלו ארוחה המורכבת מחלבונים וירקות. להראל יש אמנם קבוצות ריצה לנשים בלבד, אך קבוצת הריצה והבירה מעורבת מגדרית, והראל כמובן לא מתעלמת מכך שמעבר לעניין הבריאותי, בירה בסוף הריצה מרימה את האווירה. ההשתתפות והבירה לגמרי חינם. היי, לא צריך הרבה כדי לשכנע אותנו.

קבוצת הריצה והבירה הבאה תתקיים ביום שישי (23.10) ב־7:00, פרטים בעמוד הפייסבוק של ענת הראל