בית רומנו: ציפי ורימה רומנו בריאיון לכבוד הקולקציה החדשה

רימה רומנו משיקה קולקציה שישית וכלל לא מתחברת לעונה החדשה של "מחוברים"

ציפי ורימה רומנו. צילום: נמרוד סונדרס
ציפי ורימה רומנו. צילום: נמרוד סונדרס
3 באפריל 2016

הקולקציה השישית של מותג האופנה רימה רומנו – שמאחוריו עומדות אשת יחסי הציבור ציפי רומנו ובת זוגה רימה רומנו – הוצגה במקביל להקרנת הפרק הראשון של העונה החדשה של "מחוברים" שבה הן משתתפות, וקשה היה להתעלם מנקודות ההשקה. העיתונאים שהוזמנו לסקר את הקולקציה הושבו ברחוב מחוץ לחלון הראווה של החנות ברחוב ירמיהו והתבקשו לצפות מבחוץ בדוגמניות שהתהלכו בפנים על רקע מיצג וידיאו של האמנית שירלי שור.

"זה היה מאוד סימבולי למה שעברנו ב'מחוברים' – דרך ההסתכלות מן החוץ פנימה אל תוך הקופסה", מסבירה ציפי. הקולקציה עוסקת אף היא במתח שבין הסתרה לגילוי, כפי שלימדו מגוון שמלות שכיסו וחשפו לסירוגין פיסות עור. זו הזווית שמעסיקה את רימה, שאינה מביעה יותר מדי עניין בחשיפה התקשורתית שאליה נקלעה: "אף פעם לא עניין אותי מה אנשים חושבים עליי וגם עכשיו לא. מבחינתי גם אין לי בכלל צורך לראות את מה שצילמנו. היה, נגמר, ביי", היא מפטירה.

רימה רומנו. צילום: ז'ן כהן
רימה רומנו. צילום: ז'ן כהן

השנה האחרונה בחיי המותג הצעיר (הקיים שלוש שנים וחצי) הייתה האינטנסיבית מכולן, ולא רק בגלל המצלמות שברקע. השתיים השתתפו בשבוע האופנה המקומי, הקימו חנות ראשונה, חנכו שני קווי אופנה, לגברים ולילדים, יצרו פריטים לבית ואפילו נכנסו לשוק הבינלאומי. את הספתח הן עשו בקנדה, ועל הפרק עומדות בלגיה וצרפת. "אנחנו במגעים עם בוטיק ל'קלרר בפריז – החנות שרימה הכי הייתה רוצה להיות בה. יש שם רק מותגים סופר איכותיים עם אמירה, לא כל אחד יכול להיכנס לשם. הלוואי שהשנה נגיע למדפים", משתפת ציפי ורימה מחזקת: "מספיק שטי־שירט אחת שלי תימכר שם, ומכאן ואילך אף חנות בעולם לא תגיד לי לא".

בקיצור, לא משעמם לכן.

ציפי: "ממש לא. בתוך כל זה אנחנו עוד מנסות למצוא את המקום גם לקריירה וגם לאימהות. חשבתי שאבנה לרימה מותג ואחר כך לא אשאר מעורבת אלא אמשיך הלאה, אבל כעת אין מצב שאתן למישהו אחר לגעת במיתוג. זה הבייבי שלנו".

הקמתן את המותג בלי שום רקע באופנה. רימה באה מענף הדיילות וציפי – מתחום המסעדנות. ציפיתן שתצמחו כל כך מהר?

רימה: "אני לא חשבתי אז על כלום, ציפי היא שזיהתה בי פוטנציאל, היא חשבה שיש לי את זה. היא קפצה למים, ואני זרמתי".
ציפי: "כשהקמנו את המותג, הייתי דלוקה על זה עוד יותר ממנה. דווקא מפני שלא היה לנו מושג איך זה עומד להיראות, היה בזה משהו קסום. בכל מקום שרימה הלכה, אנשים עצרו אותה ברחוב ושאלו מה היא לובשת. כך קלטתי שיש לה את העין ואת הביטחון ואת הטעם, אין את זה לכל אחד".
רימה: "יש לי טעם, אין לי טכניקה. אני לא יודעת לבנות גזרה, אבל אינטואיטיבית אני יודעת מה עובד ומה לא. אני עובדת לפי וייב, עם התנועה ועם מה שקורה לי בחיים. אני לא יודעת אחרת. אם תיתני לי דף ועט ותגידי לי לחשוב ולשרטט, זה לא יעבוד".
"מחוברים+", ראשון־רביעי, Hot3 20:15 וב-Hot VOD

חמישים גוונים של שחור

פריטים מהקולקציה שעשו לנו את זה במיוחד

טי-שירט פסים. 330 שקלים. צילום: קיט גלסמן
טי-שירט פסים. 330 שקלים. צילום: קיט גלסמן
חצאית עור. 2,500 שקלים. צילום: קיט גלסמן
חצאית עור. 2,500 שקלים. צילום: קיט גלסמן
ג'קט עור קטן. 3,800 שקלים. צילום: קיט גלסמן
ג'קט עור קטן. 3,800 שקלים. צילום: קיט גלסמן

רימה רומנו, 250־6,500 ש"ח, ירמיהו 24 תל אביב, 5710200־03