בכירי עיריית תל אביב נפגשים איתכם לדרינק

מנכ"ל העירייה, מהנדס העירייה ובכירים נוספים יגיעו מחר (רביעי, 3.9) למספר ברים בעיר כדי לדון עם התושבים בנושאים המטרידים כל תל אביבי

אירועי "מה הקטע" בשנת 2013. צילום: ירין טרונס
אירועי "מה הקטע" בשנת 2013. צילום: ירין טרונס
2 בספטמבר 2014

"מה הקטע עם שוק השכירות המטורף בעיר?" היא לא רק פתיחה אפשרית לקטע סטנדאפ של שגיב פרידמן, אלא גם כותרת אחת ההרצאות שיתקיימו באירועי "מה הקטע?" ביום רביעי ה-3.9 בתל אביב. במסגרת האירועים, בכירים בעיריית תל אביב כדוגמת מנכ"ל העירייה, מהנדס העירייה ומנהל אגף הפיקוח, ייפגשו עם התושבים בברים בעיר וישוחחו עמם על הנושאים העומדים על הפרק, כמו תחבורה, דרום העיר ועוד.

ההרצאה "מה הקטע עם התחבורה בעיר?", לדוגמא, תתקיים ברובי ברחוב ירמיהו. "מה הקטע עם דרום העיר?" תיערך במנדלימוס ברחוב הירקון, "מה יהיה הקטע של ת"א ב-2020?" באוטו ברחוב אבן גבירול ו"מה הקטע עם שוק השכירות המטורף בעיר?" בהודנא בפלורנטין.

האירועים ייפתחו בשעה 20:00, ומי שיירשם למפגשים מראש יוכל אפילו לקבל את הבירה הראשונה שלו בחינם. כל מפגש יורכב ממספר הרצאות קצרות של כמה מבכירי העירייה, כאשר בתום ההרצאות הקהל יוכל להעלות בפניהם שאלות וטענות. אנחנו ממליצים לתת להם לשתות קצת לפני שאתם מתחננים בפניהם שיבטלו לכם את דו"ח החניה.