בלדה לשאנטי: כולה מציעה מסאג' חדש שישחרר אתכן מהסטרס

טיפול חדש בכולה ישחרר אותך מעצבי השבוע ויהפוך אותך לגרסה טובה יותר של עצמך

כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט
כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט
30 בנובמבר 2014

אנשים אולי לא יודעים את זה, אבל אני ככל הנראה האישה הכי תפוסה בעיר. לא מבחינת סטטוס, חלילה (אני פשוט עדיין מחפשת את הבחור שיסכים גם לאהוב אותי וגם לא להתעלל בי), אלא מכל בחינה אחרת. לקראת סוף השבוע הגוף שלי דואב משל בדיוק חגגתי 350 חורפים. הליכתי הופכת להליכתו של כורה פחם עם כאב ביצים ובאופן כללי שמחת חיי משולה לזו של אבי ביטר ביום הכיפורים. מזל שיש נשים שחושבות על נשים כמוני, כמו הנשים שמתפעלות ומניעות את פיסת השלווה בנמל הידועה גם בשם "כולה".

הספא לנשים בלבד לא שוקט על שמניו, ומשיק מדי עונה טיפולים חדשים כדי שחלילה לא נגיע לאותו עיסוי פעמיים, שהרי אנחנו נשים חזקות, עוצמתיות ולא מקובעות. אחד מהטיפולים החדשים האלה שאותו חוויתי על בשרי המכווץ הוא "כולה משתחררת מהסטרס" – טייטל מדויק שקורץ לרובנו. וכשבכולה רוצות שנשתחרר מהסטרס, הן לא מתכוונות לנעימות זיווגי צרצרים, בלדות דולפינים ושמנים מתקתקים שהופכים אותך לגרסה הפחות חביבה של הסופגניה, אלא לטיפול מדויק שמתמקד בפלג הגוף העליון – הגב, הכתפיים והצוואר.

כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט
כולה מסאג'. צילום: שני סקרלט

מדובר בעיסוי עמוק שמטרתו להפיג מתחים, כאבים, עומסים ועייפות שמצטברים באזורים אלה, ולהעניק מזור לשרירים התפוסים, לצד תחושת שחרור ורוגע. וזה עובד! בזכות שמן ארז אתרי ( שהשמועות טוענות שהוא בעל השפעה תומכת על מערכת השלד והשרירים, משכך כאבים, מאחה רקמות ומרגיע את מערכת העצבים), מיטת עיסויים מחוממת וידיים מקצועיות שמפנקות אתכן (בשלב ראשון כשאתן על הבטן ואז כשאתן על הצד) תהפכו מזהבי עצבני למיכל ינאי בתוך 60־75 דקות. פייר, הפסיכולוגית שלכן לא תצליח להתחרות בזה.

כולה בנמל, 340 ש"ח ל־60 דקות, 405 ש"ח ל־75 דקות, האנגר 26 נמל תל אביב, 7171540־03