בלוז לחופש הגדול: פסטיבל הבלוז של תל אביב חוזר בפעם השלישית

פסטיבל הבלוז של תל אביב חוזר לסיבוב שלישי בחודש יולי עם סוף שבוע עמוס של הופעות מחו"ל ומהארץ. בין המופיעים: באדי גאי האגדי, שרון לואיס והרצאות "בלוז על הבר"

למי יש את הבלוז? שרון לואיס. צילום: יחצ
למי יש את הבלוז? שרון לואיס. צילום: יחצ

"פסטיבל הבלוז של תל אביב" יתקיים במהלך סופש צפוף בחודש יולי, החל מה־13.7 ועד ה־16.7, בכ־20 מוקדים ברחבי תל אביב, עם כ-40 הופעות, הרצאות ואירועי תרבות. הפסטיבל מופק על ידי עמותת הבלוז "כביש 61" וחברת ההפקות Nobody’s Fault Productions הדואגת לקידום והבאת אמני בלוז לישראל מזה מספר שנים.

זו היא הפעם השלישית שהפסטיבל הופך את תל אביב לגרסה מזרח תיכונית של הדלתא של מיסיסיפי, כאשר הפסטיבל הראשון, שהתקיים ביולי 2015, משך מעל ל-6,000 איש, ומהדורת החורף שהתקיימה בדצמבר האחרון הציגה את הצד האקוסטי של הבלוז.

בסיבוב השלישי של הפסטיבל תוכלו לראות את האגדה באדי גאי, את דיוות הבלוז שרון לואיס ומגוון הופעות ייחודיות של אמנים ישראלים – בין היתר, עוזי רמירז שיעזר בחברים במופע מחווה לאליזבת' קוטן; מופע פולחן לגיטרה החשמלית בהשתתפות רוני פיטרסון, מאור כהן, פיטר רוט, גיא מזיג וארז נץ; השקת אלבום שני לדני דורצ'ין עם האחים רמירז וגלעד אברו; להקת OSOG במופע מחווה לג'ון לי הוקר ועוד. בנוסף, במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו הרצאות בנושאי בלוז מגוונים במסגרת "בלוז על הבר" בעריכתו של גיל מטוס ובהשתתפותם של דויד פרץ, בועז כהן, שרון קנטור, עופר טל ועוד.

חלק גדול מאירועי הפסטיבל יהיו בחינם (כל ההרצאות והופעתה של שרון לואיס למשל) ומכירת כרטיסים לאלו שלא תפתח בעוד כ-3 ימים באתר הפסטיבל, אך כרטיסים למופע הפתיחה של באדי גאי ניתנים לרכישה כבר עכשיו, במחיר 229־499 ש"ח.