"לא אלבש זאת לעולם": בלנסיאגה מקאמבקים את הג'ינס הכעור בתבל

האם האובססיה של מותגי יוקרה לפריטי אגלי-ביוטיפול הלכה רחוק מידי? בלנסיאגה הציגו קאמבק לג'ינס הכי מכוער בעולם ועוררו את חמתו של טוויטר. "לא אקח חלק בטרנד הזה", הבטיח השחקן סת' רוגן

כריסי טיגן וסת' רוגן. אילוסטרציה: שאטרסטוק
כריסי טיגן וסת' רוגן. אילוסטרציה: שאטרסטוק

אחד הטרנדים הכעורים מעולמות הדנים עושה סימנים של קאמבק, כך לפי ידיעה שהתפרסמה במגזין אופנת הגברים GQ – וגרמה לאנדרלמוסיה מוחלטת, זעם, בילבול וזעזוע ברשתות החברתיות. מדובר בגזרת ג'ינס שבאנגלית קוראים לה Boot-cut, או כפי שניתן לתארה בעברית "חיתוך מגף", שזאת למעשה הגדרה מכובסת למכנסי פדלפון שמתרחבים בחלק התחתון של המכנסיים, אך בעלי סיומת הדוקה יותר שמחזיקה את המכנס צמוד יותר לקרסול.

BOOTCUT, הגינס הבעייתי של בלנסיאגה. צילום מסך
BOOTCUT, הגינס הבעייתי של בלנסיאגה. צילום מסך

בתחילת המילניום עוד התהלכנו בגרסאות של פדלפון למיניהם, אבל אף אחת מהן לא היתה כעורה ומשונה כמו הגזרה הזאת. הדוגמנית כריסי טיגן שיתפה בטוויטר את הידיעה על הקאמבק של הטרנד, לצד היתוב "לא יקרה אם זה תלוי בי". השחקן סת' רוגן הגיב לה והבטיח "לא אקח בדבר הזה חלק".

אבל בעולם האופנה אי אפשר לדעת כלום וקבלת הפנים הקרירה של היום היא ההיסטריה המוחלטת של מחר. לא ברור מה גרם לדמנה גוואסליה, המעצב הראשי ומנהלו האמנותי של מותג היוקרה להחזיר את הפריט שמזכיר לנו בעיקר קטלוג של רשת האופנה TNT מ-2001, אך ניתן לשער שמדובר בעוד מתיחת גבולות אופיינית ובאובססיה הנוכחית של עולם האופנה לפריטי -אגלי ביוטיפול, בדגש על האגלי, במיוחד במקרה הזה.