לילה סוער ומשעמם עם הגלידה החדשה של בן אנד ג׳ריז

נטפליקס אנד צ׳יל׳ד, בן אנד ג׳ריז
נטפליקס אנד צ׳יל׳ד, בן אנד ג׳ריז

כשחברת הגלידה החביבה עלינו (היפים וזה) מוציאה גלידה עם שם של הזמנה לסקס מזדמן אנחנו בעניין. אז עשינו בינג עם סדרה על ציפורים שחוזות את מזג האוויר וחיפשנו את הבייגלה הנעלם בנטפליקס אנד צ׳יל׳ד

11 באוגוסט 2020

אני חייב לומר שאני מעריך את האומץ של בן אנד ג'ריז. לקחת ביטוי כמו נטפליקס אנד צ'יל, שמשמעותו בעיקרון היא 'בא לך סטוץ?', ולהפוך אותו לשמו של טעם הגלידה החדש שלהם דורש אגוזים גדולים. לא שזה מפתיע כשזה מגיע מחברה שאחד המוצרים המצליחים ביותר שלה נקרא על שם האדם שלקח יותר אסיד מכל משתתפי פסטיבל ברנינג מן ביחד. בכללי, קשה שלא לאהוב את האטיטוד החופשי, הליברלי, האקטיביסטי והחמוד באופן כללי של המותג בן אנד ג'ריז, שדואג להמשיך את מורשת המייסדים ההיפים שרק רצו לעשות גלידה של אהבה. ומה אומר יותר אהבה מלהזמין מישהו לנטפליקס אנד צ'יל?

נטפליקס אנד צ׳יל׳ד – איפה הבייגלה? בן אנד ג׳ריז
נטפליקס אנד צ׳יל׳ד – איפה הבייגלה? בן אנד ג׳ריז

"גלידת חמאת בוטנים עם בראוניס ופירורי בייגלה מתוק מלוח" מוגדר הטעם על האריזה הצבעונית, שכוללת ייצוג של כל הרכיבים לצד שלוש פרות שיושבות על ספה, צופות בנטפליקס ואני מניח שעומדות לקיים מצוות נטפליקס אנד צ'יל (כלומר, פרו ורבו של פרות). הדימוי אמנם לא מעורר תאבון, במיוחד לכל מי שאי פעם ביקר ברפת, אבל תיאור הטעם בהחלט מעלה בזיכרון טעם אחד פופולרי של בן אנד ג'ריז שכולל גם הוא חמאת בוטנים, טעם שוקולדי ובייגלה – הצ'אבי האבי הנודע לשמצה. אני יודע שכפי שמרמז השם, זה טעם אהוב על הרבה בעלים שמנמנים (וגם כמה רווקים, אבל בואו לא ניכנס לדיכאון), אבל צ'אבי האבי בעיני הוא טעם אוברייטד שמעמיס יתר על המידה על הגלידה, עד אובדן כל טעם.

בהתאם להוראות ההפעלה, הדלקתי מזגן והפעלתי את התוכנית הראשונה שהאלגוריתם של נטפליקס הציע לי (איזו סדרת דוקו על נתונים, קלאסי לבינג' שגורם לכם להרגיש חכמים מבלי להתאמץ) והכנתי את עצמי לפיצוץ טעמים מוגזם מעדות הצ'אבי. להפתעתי, הגלידה היתה מעודנת בהרבה מהצפוי. אני יכול לכתוב פיינטים שלמים של מילים על טעם גלידת חמאת הבוטנים של בן אנד ג'ריז, אותה אחת שמככבת גם בפינאט באטר קאפ האהוב עלי, אבל אסתפק בזה – בתור גלידה נטו, מדובר בגרסה המוצלחת ביותר לגלידת חמאת בוטנים. היא עשירה, בעלת טעם דומיננטי מבלי להשתלט, מחליקה בקלאס על הלשון ומשאירה טעם מתקתק שאמנם מזכיר חמאת בוטנים טובה, אבל גם מצליח להביא את הטוויסט המתקתק שלו.

נטפליקס אנד צ׳יל׳ד – יש גם בלי חלב. בן אנד ג׳ריז
נטפליקס אנד צ׳יל׳ד – יש גם בלי חלב. בן אנד ג׳ריז

בחזרה לנטפליקס, הבחור עם האפרו מדבר כרגע על ציפורים שחוזות מזג אוויר. אה, סליחה, בחזרה לנטפליקס אנד צ'יל׳ד, מבין גלידת חמאת הבוטנים המצטיינת הגיחו כמה כוכבים בדמות פיסות בראוניז. בן אנד ג'ריז ידועים בנדיבות הכללית שלהם בכל הנוגע לתוספות (כלומר, לא יהיה כאן אירוע גומיגם), ואכן גם הכמות וגם הגודל של חתיכות הבראוניס היו מכובדות ביותר. מעבר לכך, גושי הבראוניס היו בעלי טעם שוקולדי דומיננטי שבכל זאת הצליח להתערבב בקלות עם גלידת חמאת הבוטנים ויצר מיקס טעמים מצוין שמפתיע עם קיק שוקולדי בכל כמה כפיות.

ובכל זאת, משהו היה חסר לי וזה לא היה רק הכריזמה של מנחה התוכנית על הנתונים. אה, נכון! הבטיחו לי חתיכות בייגלה, הגלידה הזו מרגישה חלקלקה מדי בשביל להכיל שברי מאכל פריך שכזה. בהתחלה חשבתי שאולי בדומה לצ'אבי האבי, אמצא כאן שברי בייגלה שספגו את הנוזלים של הגלידה, אבל אפילו בייגלה ספוגי לא היה בנמצא. למעשה, בקושי הצלחתי למצוא מליחות מכל סוג שהוא. רק באמצע הפיינט, כשנשברתי וערבבתי את הכל מלמטה עד למעלה, מצאתי סוף סוף את הסו-קולד בייגלה. בפועל מדובר בגבישים קטנטנים שטובעים בגלידה, ורק ערבוב מוצלח יצליח להציף אותם. ביננו, זה לא כזה משנה כי הם לא מוסיפים הרבה – גלידת חמאת בוטנים מושלמת יחד עם חתיכות בראוניס שוקולדיות משלימות זה כל מה שצריך כדי ליצור גלידה אידיאלית לבינג' ארוך. עכשיו נותר רק למצוא משהו יותר מעניין מהקשקוש הזה, לעזאזל איתך האלגוריתם!