קופסת הפתעות: ג׳וז ולוז חונכת קונספט משלוחים מושקע ויצירתי

המסעדה הידועה בחשיבה מקורית פוצחת במשלוח קופסאות בנטו של ארוחות זוגיות מפנקות במיוחד, והפעם עם מחיר ידוע מראש

בנטו סטייל, ג׳וז ולוז (צילום: אלון אפלבויים)
בנטו סטייל, ג׳וז ולוז (צילום: אלון אפלבויים)
7 במאי 2020

מסעדת ג'וז ולוז התל אביבית ידועה זה מכבר בייחודיות שלה. היעדר תמחור המנות בתפריט הוא הדוגמא הבולטת ביותר, אבל גם הוויב הפמיליארי והאוכל המצויין תרמו תמיד לתחושה שמדובר במקום שמנסה לעשות את הדברים קצת אחרת.

והנה, גם בימים שבהם אנחנו רגילים לקבל את האוכל שלנו בקופסא ששינע עבורנו שליח וולט, החליטו בג׳וז ולוז לרתום את הקופסאות לטובתם ולפצוח בקונספט משלוחים מקורי.

השף עידו קרמסקי לקח השראה מקופסאות הבנטו היפניות המסורתיות והרכיב קופסאות משלוח יפהפיות עם תפריט פיקס מושקע המתאים לזוג סועדים. הבנטו, למי שלא יודע, היא קופסת אוכל יפנית שמעוצבת בקפידה וארוזה בקומפקטיות מדהימה. היא מחולקת לתאים, כשכל תא מוקדש לדבר מאכל אחר וביחד הם יוצרים ארוחה שלמה. לא מדובר בחמגשית, חלילה, כל מרכיב בארוחה משלים את זה את זה וישנה מחשבה אמיתית מאחורי החיבור בין דברי המאכל השונים. ארוחת הבנטו הקלאסית לפי מיטב המסורת היפנית תכלול לרוב אורז, דג, ירקות מאודים או חיים ומנת חלבון מהצומח דוגמת אדממה או טופו.

השראה יפנית. ג׳וז ולוז (צילום: אלון אפלבויים)
השראה יפנית. ג׳וז ולוז (צילום: אלון אפלבויים)

על כן בג'וז ולוז ישבו וחשבו, וניסחו ארוחה סטייל בנטו שיוצאת מחוץ לקופסא אך גם הכי נשארת בה. הקופסא, לדבריהם, משחקת תפקיד אמיתי בחיבור הארוחה ובהתאמה של חומרי הגלם זה לזה, ומאפשרת צלחות ייחודי שמוסיף גם הוא לחווית האכילה. "בדומה למסעדה, גם במשלוח חשוב לנו לספק חוויה ייחודית", מסביר שי קניגסברג, ממנהלי המקום: "רצינו ליצור משהו לא שגרתי שהוא מעבר למשלוח סנטדנטי של אוכל ומבטא את השפה הקולנירית שהכתבנו במקום".

התפריט, כרגיל בג׳וז ולוז, משתנה תדיר וכך גם תכולת הקופסאות, השבוע כללה קופסת האוכל (קחו אוויר): נאגט שרימפס, קרוקט טלה, עוף פריך בלחמניה, כיסונים ,בשר וכרוב, תמנון צרוב מזוגג, בטן חזיר צלויה, עוף במשקולת, ירקות ואורז עגול, סלט עלים בוויינגרט גבינה כחולה ומלבי לקינוח. בנוסף תוכלו להזמין יין במחירי חנות. אז אם מזמן לא ערכתם ארוחה זוגית חגיגית – זה הזמן.

מחיר: 300 ש״ח במשלוח, 280 ש״ח באיסוף עצמי. הזמנות בטלפון 03-5606385 בין השעות 13:00 עד 18:00, המשלוחים נערכים באותו הערב.