המקרה המוזר של בני גנץ בטאיזו

פוסט בפייסבוק גולל מקרה שבו סועדים בטאיזו התבקשו לכאורה לפנות את מקומם לבני גנץ. המסעדה: לא היה ולא נברא. ננקוט צעדים משפטיים. בסוף, זה נגמר בהתנצלות

מקווים שלא פיספסת את הדמפלינג כמו שפיספסת את ההזדמנות להדיח את ביבי. טאיזו (צילום טאיזו: איליה מלניקוב // צילום גנץ: ראובן קפוצ'ינסקי)
מקווים שלא פיספסת את הדמפלינג כמו שפיספסת את ההזדמנות להדיח את ביבי. טאיזו (צילום טאיזו: איליה מלניקוב // צילום גנץ: ראובן קפוצ'ינסקי)

מסעדת טאיזו שאך בשבוע שעבר פתחה את דלתותיה עומדת במרכז שערוריית פייסבוק, ולא נשארה חייבת.

פרופיל פייסבוק תחת השם שולה קיסרי גולל אתמול סיפור שבו מככב ראש הממשלה החליפי בני גנץ. לדבריה של קיסרי, סועדים בטאיזו התבקשו לסיים את ארוחתם בזריזות ולפנות את מקומם לגנץ ומשפחתו. ״אני אישית לא אלך יותר מימי לטאיזו אחרי העניין הזה״, מסכמת קיסרי (הטעויות במקור, ג.ו) וגם בשיתופים לפוסט קראו גולשים רבים להחרים את המסעדה.

 

גנץ בטאיזו: לפחות יש טעם טוב במסעדות
גנץ בטאיזו: לפחות יש טעם טוב במסעדות

במסעדה מיהרו להכחיש את הדברים מכל וכל. גורמים בטאיזו אומרים כי ככל הידוע להם אישה בשם זה כלל לא סעדה בטאיזו בשלישי בערב, המועד שבו גנץ ביקר במסעדה, וכי איש מהאורחים בחדר הפרטי שבו ישב גנץ לא התבקש לפנות את מקומו או לזרז את הארוחה.

מסעדת טאיזו היא אחת הפייבוריטיות של גנץ, שמקפיד לפקוד אותה בקביעות. הביקור שנערך ביום שלישי האחרון לרגל יום הולדתו התנהל על פי עובדי המסעדה באופן הרגיל ביותר, עם הנחייה מפורשת של יובל בן נריה לא להניח לביקור להפריע ללקוחות.

״כל הלקוחות שלנו אהובים באותה המידה ואנחנו שמחים שכולם מגיעים״ אומר יובל בן נריה. ״הניסיון של מי שכתב את הפוסט לחבל בעבודה שלנו מאוד מכאיב. צריך לזכור גם שמי ששיתף את הפוסט הזה שהיה כולו שקרי, עבר על החוק בעצמו וחשוף לתביעה. כששיתפנו את הסיפור בקבוצה של המלצרים שלנו, חלקם היו באותה המשמרת המדוברת הם הזדעזעו. זה רחוק מאוד מאוד ממה שקורה פה במסעדה בכלל וממה שקרה פה באותו הערב בפרט״.

לאחר שפוסט התלונה תפס תאוצה הוציאה המסעדה הכחשה רשמית, שבה היא מאיימת גם לתבוע דיבה את מפיצי הסיפור. מקבוצת טאיזו נמסר: ״לצערנו בימים האחרונים מופצים שקרים על השירות והמקצוענות שלנו בכל המיוחס לערב בו התארח בטאיזו מר בני גנץ, בינם לבין המציאות אין כל קשר. אל מול הטענות הצצות ברשת, אף אורח שלנו לא התבקש לפנות את מקומו או לזרז את שהייתו במסעדה בערב ההוא. העובדה המקוממת ביותר היא ששמה של מפיצת השקרים לא קיימת ברשימת האורחים ששהו במסעדה באותו ערב ועל כן מדובר במקרה חמור שבעתיים ובמידע שאין בו שמץ של אמת. ראוי שבימים אלו, בהם מצב האומה כה נפיץ כלכלית. בריאותית וחברתית, היד על המקלדת תרעד קצת יותר בהפצת שקרים בוטים. לא ניתן לכך יד ולא נשתוק ועל כן אנו נוקטים בנושא משפטית ושוקלים אפשרות לתבוע דיבה את המלעיזים. נשמח לראותכם בין אורחינו״.

לצערנו בימים האחרונים מופצים שקרים על השירות והמקצוענות שלנו בכל המיוחס לערב בו התארח בטאיזו מר בני גנץ, בינם לבין…

פורסם על ידי ‏‎Taizu Restaurant‎‏ ב- יום ראשון, 14 ביוני 2020

עדכון: הבוקר (יום שני 15.6) פירסמה שולה קיסרי התנצלות בעמוד הפייסבוק שלה.

נגמר בהתנצלות: שולה קיסרי מתקפלת
נגמר בהתנצלות: שולה קיסרי מתקפלת