התדר והבסטה מציגים: שבת של שיכרון חושים והילולת יין

היום במהדורה מצומצמת לכבוד הגשם. יריד בבית רומנו (צילום: אריאל עפרון)
היום במהדורה מצומצמת לכבוד הגשם. יריד בבית רומנו (צילום: אריאל עפרון)

יותר משלושים יצרני ויבואני היין המקומיים יבקרו בצהרי שבת באחד מהלוקיישנים הכי אהובים עלינו בעיר, ויציע סלקשן יינות קיצי ואקסקלוסיבי לטעימה ולמכירה. ואם זה לא מספיק (איך זה לא מספיק?), אז יהיה גם אוכל נלווה מטעם מפגש רמב"ם, וכיאה לתדר - גם מוזיקה מצויינת. יאללה גם כן, כאילו לא בא לכם להשתכר בגבוה

יום שבת נראה עדיין רחוק, אבל אנחנו כבר יודעות מה אתם הולכים לעשות בו. בכל זאת, לא בכל יום חוברים שניים מהמקומות הכי אהובים בעיר למגה-זורד מונומנטלי של אוכל, שתייה וכיף חיים, תוך כדי שהם מציגים לכם את היינות הטובים ביותר שאדמתה של מדינת ישראל יודעת להנפיק. אבל ביום שבת הקרוב כן. ואת זה אתן לא רוצות לפספס.

שמענו שיין הולך טוב עם אספלט. התדר (צילום: אריאל עפרון)
שמענו שיין הולך טוב עם אספלט. התדר (צילום: אריאל עפרון)

תחת הכותרת "Vin-Yard" (הבנתם? יופי) יערוך התדר בשיתוף עם הבסטה הילולת יין של שבת בצהריים (20.5, החל מהשעה 13:00), במסגרתה ייערך במקום יריד עצום ומעורר הערכה של מיטב יצרני ויבואני היין המקומיים, עם מבחר מוקפד של יקבים ארטיזנליים שיציעו סלקשן יינות קיצי ואקסקלוסיבי לטעימה ולמכירה. איך זה יעבוד? קל. אתם מגיעים עם כוס מהבית או רוכשים אחת במקום ויוצאים לשיטוט טעימות והתבשמות בין הדוכנים ברחבה.

עם כמויות היין המעולה שאתם הולכים לשתות שם, תצטרכו גם משהו לאכול, ובמקרה הגעתם למקום הנכון. מפגש רמב"ם, מיזם השווארמה הלוהט מבית הבסטה, ישתלט לאורך האירוע על בר הרפי וידאג לרפד לכם את הקיבה (מילת הקסם "שווארמה חזיר" טרם נלחשה, אבל אנחנו בונות על זה). במקביל, ייפתח הרומנו כבר בשעה 12:00 ויציע ללוגמים ישיבה במסעדה על בסיס מקום פנוי.

פוסטר האירוע
פוסטר האירוע

על הסלקשן המוזיקלי לאורך היום יופקדו רונה מלכין, נועה ארגוב, יוגו + עינת טורוק, כך שגם הוא צפוי להציג רמה גבוהה. החל מ-19:00 בערב תעבור ההילולה למיראז' ג'אז קיסה, לטובת אפטר בהובלת מזקקת יוליוס – עם המייסד והמזקק הראשי ג'וב הרגיל מאחורי העמדה, לצד מכירה של משקאות שיכר מיוחדים.

רשימת המשתתפים המלאה: Flam, Hagefen, Cheers, Bon Vivant, Premium Wine, Saro imports, הפקק, דרך היין, כרם שבו, מובו, הקו אופ הצפוני לייצור יין, שאטו גולן, בר מאור, יקב מיקה, נווה ירק, דוד בר-אילן, יינות יהושע, בית מלאכה ליין – LIBERO, יותם שרון, אחת, דרור אנגלשטיין – Underdog Vineyards, יקב חרשים, יקב וורטמן אורגני, יקב ויתקין, פלדשטיין, יקב אובלס, אוסף השרי של בסטה, יקב פינטו, יעקב אוריה, יקב רזיאל והכפתוריה.

>> Vin-Yard, הילולת היין של התדר והבסטה, שבת 20.5 19:00-13:00. לפרטים נוספים