בעלי קנה לי

מעיל עם רמקולים מובנים לכלב, מצלמה ניידת לחתול או מכשיר בועות סבון בניחוח בייקון. חמישה גאדג'טים שבעלי חתולים וכלבים פשוט חייבים

איינימל
איינימל
8 במאי 2014

Woofer

וופר הוא מעיל עם רמקולים מובנים לכלב, שיהפוך את החבר הכי טוב שלכם לבום בוקס נייד. הרמקולים לא עובדים בבלוטות', מה שאומר שתצטרכו לשים לו בכיס של המעיל גם את הסמארטפון שלכם ולקוות שהוא לא יעשה שיחות לחו"ל.

גם כלב וגם בום בוקס
גם כלב וגם בום בוקס

110 דולר ב־thewoofer.com

Kittyo

קיטיו הוא פרויקט שרץ בקיקסטרטר וכבר מזמן חצה את רף הגיוס. מדובר במכשיר שבגללו החתולים שלכם רק יחכו שתצאו מהבית. יש לו סמן לייזר ומצלמה מובנית, כך שתוכלו לשחק ולדבר עם החתול שלכם גם כשאתם בעבודה או בלימודים דרך אפליקציה ייעודית בסמארטפון. נוסף על כך, יש בו מגירת ממתקים שניתנת לפתיחה מרחוק למקרים שהוא חמוד במיוחד. מחיר: 120 דולר.

סמן לייזר ומגירת אוכל מה עוד חתול יכול לבקש?
סמן לייזר ומגירת אוכל מה עוד חתול יכול לבקש?

120 דולר ב־kittyo.com

Bubble Buddy

לזרוק לכלב שלכם כדורים או לראות אותו מתחרפן מקרני לייזר זה נחמד, אבל בעולם מושלם הוא היה רודף אחרי בועות סבון בריח של בייקון. כנראה שהאקדח של באבל באדי הוא מה שהופך את העולם למושלם. הוא מגיע עם נוזל בריח שמשגע כלבים, אבל אם נפלתם על בע"ח דאונר או ירא שמים, אפשר להשיג את הנוזל גם בניחוח עוף.

בריח בייקון או עוף
בריח בייקון או עוף

19.40 דולר ב־ebay

IFETCH

אם נמאס לכם לזרוק לכלב שלכם כדורים מלאי ריר, האייפץ' הוא המכשיר בשבילכם. מדובר במכונה שיורה כדורים (כמו של מאמני טניס) באופן אוטומטי לכלב. כל שנותר לעשות זה לאלף אותו להחזיר את הכדור למכונה.

רקסי תפוס
רקסי תפוס

99.95 דולר ב־ goifetch.com

EYENIMAL

האיינימל היא מצלמה זעירה במשקל של 35 גר' עם זיכרון של GB4 שניתן לתלות על הכלב או החתול ולראות איך העולם נראה מנקודת מבטו. פרט לכך שלכל הסרטונים יש טאץ' חמוד של מלתעות כשבתחתית הפריים תמיד תראו את הסנטר והשפם של החיה, אם קשה לכם להבין מה תעשו עם המצלמה הזו אחרי סרטון או שניים, תמיד תוכלו לחכות שיהיו לכם ילדים ולתלות את זה עליהם כשהם הולכים לגן.

החיים ככלב
החיים ככלב

79 דולר למצלמה הרגילה או 99 דולר למצלמת לילה ב־Amazon