בציפורניים שלופות: חמישים גוונים של לק

המותג OPI בקולקציה מחרמנת לרגל צאת הסרט "50 גוונים של אפור". כריסטיאן הרי לא היה מרשה לנו להסתובב בלי לק

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
6 בינואר 2015

בשורה מרטיטה לנשים שחטפו נמק ביד ימין לפני כשלוש שנים עת גילו את רוחב לבו ונחת זרועו של כריסטיאן גריי, הלוא הוא הנסיך המחטיף ב"50 גוונים של אפור": מעכשיו גם אתן, נשים חזקות, עצמאיות ומשוחררות, יכולות לשחק באנסטסיה סטיל בשעות הפנאי.

לא תצטרכו, לשמחתכן או לצערכן, לרכוש מצבטים, אזיקונים ושוט – אלא רק את המארז החדש של מותג הלקים OPI, שהשיק שיתוף פעולה סקסי עם הסרט שבעזרת השם יחיה את גריי וסטיל בחודש הבא (ערב ולנטיינז, ביצ'ז!) על המסך הגדול. הרי בשביל להיות מיס סטיל – אישה עדינה עם קארמה משובחת שמביאה עד אליה ביליונר עם חיבה לספאנקים בתחת – כל מה שצריך הוא לשבת בבית, בחושך, ולמרוח לק.

המארז המהמם מגיע עם שישה בקבוקונים קטנים, כולם שיר הלל לסאדו מאזו, עם גוונים שלא משאירים מקום לדמיון: My Silk Tie – מרקם של משי (כמו העניבה המפורסמת), כסוף ומבריק; Romantically Involved – אדום נוטף תשוקה; Dark Side of the Mood – אפור פחם, מסוכן כמו סערה חורפית; Shine for Me – כסוף שימר בשילוב של כחול עדין ומלכותי; Cement the Deal – גון מלט משל היית עובדת בניין; ו־ Embrace the Gray- יעני אמצי את האפור, או מצאי לעצמך בחור חולני שיקנה לך תחתונים ואז יקשור אותך במרתף. למישהי יש פצירה?

65 ש"ח, להשיג ברשת אפריל, ברשת נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח המקצועיים (במהלך ינואר ברשת אפריל – כרטיס לסרט בקניית לק מקולקציית השת"פ)