בקרוב במונטיפיורי: הסושייה הטבעונית הראשונה

הסושייה הטבעונית הראשונה תיפתח ברחוב מונטיפיורי בשבועות הקרובים. בתפריט: מבחר רולים ודים סאם

17 בנובמבר 2014

הדיונים על סושיה טבעונית צצים בחודשים האחרונים ברשת ללא הפסקה. תחת השם פישל'ס סושי, חבורה של טבעונים נחושים ניסתה לגייס כספים באמצעות הדסטארט ובתמיכת הדרכתו המקצועית של השף בועז צאירי (שהערך המוסף שלו, מלבד ידע מעמיק ויצירתי בחומרי גלם טבעוניים לסושי, הוא שוקולד יפני טבעוני מעולה שהוא מייצר בעצמו). אלא שהחבורה של פישל'ס לא הצליחה לגייס את כל הסכום הנדרש בפרק הזמן שניתן לה בהדסטארט, וכרגע הם מנסים לאסוף את הכספים בדרכים אחרות.

בזמן שהפישלסים ניסו לגייס את הכספים, האחים איציק וחי שלם, שלאחיהם סושיה (שאיננה טבעונית) בשם זן, ברמת גן, הספיקו לבנות את גרין רול, סושי בר קטן וססגוני ברחוב מונטיפיורי. האחים שלם מתעתדים להתחיל להפעיל את גרין רול כבר במהלך השבועות הקרובים. הם בנו את הבר במו ידיהם, ובניגוד לאיפוק העיצובי היפני המונוכרמטי המקובל, פה הם השתוללו עם אריחים צבעוניים.

סושי גם להריוניות, גרין רול. צילום: יולי גורודינסקי
סושי גם להריוניות, גרין רול. צילום: יולי גורודינסקי

האג'נדה של הסושי בר גרין רול היא לתת לטבעונים מגוון רחב של סוגי סושי בעזרת טוויסטים באורז, ומבחר גדול של ירקות פירות. המחירים אמורים להיות ידידותיים מכיוון שאין פה דגים שמייקרים את הפודקוסט. מי שאמורות לחגוג בגרין רול הן הריוניות בדודה לסושי, שיוכלו לנשנש בלי חשש למגע עם דגים חיים. מלבד סושי יציעו בגרין רול גם דים סאם, ומספר מצומצם של מנות אסייתיות, כשכל הרטבים אינם טומנים הפתעות מהחי.

 גרין רול, מונטיפיורי 30, 6668681־050