עכשיו זה רשמי: הופעתו של ברונו מארס בפארק הירקון בוטלה

ברונו מארס בפארק הירקון (צילום: דיוויד גרנות)
ברונו מארס בפארק הירקון (צילום: דיוויד גרנות)

זה היה צפוי: הופעתו המתוכננת של ברונו מארס הערב בפארק הירקון בוטלה עקב מתקפת הפתע של חמאס על ישראל. מהפקת "לייב ניישן" נמסר כי כל 60 אלף רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה. הכוכב הבינלאומי ופמלייתו מתאכסנים במלון יפואי, ורבים ברשתות החברתיות הביעו דאגה לשלומו. ובכן, הוא בסדר

7 באוקטובר 2023

כבר בשעות הבוקר המוקדמות, עם הישמע האזעקות הראשונות בתל אביב וסביבתה, היה ברור למדי שהופעתו השנייה של ברונו מארס בפארק הירקון לא תתקיים עקב המצב הביטחוני, אבל עכשיו זו עובדה רשמית.

הפקת המופע של הכוכב הבינלאומי הודיעה כצפוי על ביטול ההופעה שהייתה אמורה להתקיים הערב מול כ-60 אלף איש בפארק הירקון, לאחר התייעצות עם גורמים ביטחוניים ולאור המתקפה המסיבית של חמאס על מדינת ישראל העשויה להידרדר לעימות ממושך. מטעם לייב ניישן, מפיקי המופע, נמסר כי "הופעתו של ברונו מארס בישראל שתוכננה להתקיים הערב מתבטלת. כל רוכשי הכרטיסים להופעה יקבלו החזר כספי אוטמטי לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה הרכישה".

ברשתות החברתיות הביעו רבים דאגה לשלוותו ושלומו של ברונו מארס שבוודאי התעורר הבוקר מבועת למדי מאזעקות באזור יפו, שם הוא ופמלייתו מתארחים במלון סטאיי. רז שכניק מ"ידיעות אחרונות" עדכן כי האמן והצוות שלו ספונים במלון, אכלו ארוחת בוקר וממתינים להנחיות נוספות, כך שאפשר להיות רגועים לפחות מבחינה זו. עדי ראייה במלון הוסיפו בשיחה עם "טיים אאוט" כי מארס נראה רגוע ככל שאפשר להיות רגוע במצב כזה והרבה להתבדח עם חבריו.

ברונו מארס כבר הופיע ביום רביעי בפארק הירקון מול 60 אלף איש, במה שמסתמן כאחת ההופעות הגדולות של אמן בינלאומי בשנים האחרונות בפארק, לפחות על פי הביקורות המשתפכות שאפשר היה לסכם באימוג'י עם לבבות בעיניים. נחזיק אצבעות שיחזור לכאן במהרה, אבל אחרי בוקר נורא כזה ספק אם נראה אותו כאן שוב בקרוב.