בריטני ספירס מכחישה קאמבק: "לעולם לא אחזור למוזיקה"

הטראומה עדיין עושה בה שמות. בריטני ספירס (צילום מסך: מתוך הסרט "לשחרר את בריטני")
הטראומה עדיין עושה בה שמות. בריטני ספירס (צילום מסך: מתוך הסרט "לשחרר את בריטני")

אייקון הפופ בריטני ספירס יצאה למתקפה עתירת סימני קריאה באינסטגרם בעקבות השמועות על כך שהיא עובדת על אלבום חדש עם צ'ארלי XCX, הכחישה נמרצות וסיפרה לעוקביה שהיא אכן כותבות שירים חדשים, אבל רק לזמרות אחרות ותחת שם בדוי. עזבו כבר את בריטני Alone!

מאז שבריטני ספירס שוחררה מציפורניהם של האנשים שהשתלטו על חייה והתעללו בה במשך 13 שנים, אנחנו מאוד דואגים לשלומה, וכל הסימנים מראים שיציבות נפשית טרם הושגה. בשנתיים שמאז שחרורה מהסכם האפוטרופוס שהעניק לאחרים שליטה מוחלטת בה, מרבה ספירס להעלות סרטונים מטרידים בכיכובה לרשתות החברתיות ולא נשמעת במיטבה. אבל אתמול משהו השתנה.

>> שחררו כבר: 7 נורות אזהרה שבריטני הדליקה לאורך השנים
>> לשחרר את בריטני: הקונספירציות לא רחוקות מהמציאות

בפוסט ברור, נזעם ועתיר סימני קריאה באינסטגרם, בתגובה לשמועות בתקשורת על קאמבק קרוב שלה עם אלבום חדש בהפתעה, הגיבה ספירס והבהירה ש"רק שנהיה ברורים, רוב החדשות הן זבל!! הם כל הזמן אומרים שאני פונה לאנשים רנדומליים כדי לעשות אלבום חדש… אני לעולם לא אחזור לתעשיית המוזיקה!!! כשאני כותבת שירים, אני עושה את זה בשביל הכיף או למען מוזיקאים אחרים!!!".

בריטני ספירס בפארק הירקון (צילום: סיון פרג')
בריטני ספירס בפארק הירקון (צילום: סיון פרג')

ההכחשה הנמרצת של ספירס מגיעה בעקבות גל שמועות, ששיאו בפרסום אתמול ב"פייג' סיקס" של הצהובון "ניו יורק פוסט", לפיו הזמרת האייקונית עובדת על אלבום חדש, הראשון מאז "Glory" ב-2016, יחד עם הזמרת ויוצרת הפופ Charlie XCX וכותבת הלהיטים ג'וליה מייקלס.

ספירס טענה בפוסט שלה כי בשנתיים האחרונות אכן כתבה שירים חדשים רבים, אך לא עבור עצמה אלא בשם בדוי עבור זמרים וזמרות אחרים. "יש הרבה דברים שאתם לא יודעים עלי", הוסיפה ספירס, "כתבתי יותר מ-20 שירים לאחרים בשנתיים האחרונות!!! אני כותבת צללים ובכנות אני הכי נהנית מזה ככה!!!"; עוד הוסיפה ספירס כי גם השמועות לגבי הוצאתה של האוטוביוגרפיה הלוהטת שלה, "האישה שבתוכי", ללא הסכמתה – אינן נכונות כלל. יותר ממיליון עותקים נמכרו מהספר כבר בשבוע הראשון לצאתו בנובמבר, כך שאפשר להבין למה כולם כל כך חרמנים על קאמבק. נענה לשמועות במילות החוכמה הנצחיות: "Leave Britney Alone".