נווה חמציצים, תאכלי ת'לב: אבי גרייניק מצטרף לציפי ברנד בבחירות

בשכונה שלנו מריצים קטעים. אבי גרייניק וציפי ברנד (צילום: יחסי ציבור)
בשכונה שלנו מריצים קטעים. אבי גרייניק וציפי ברנד (צילום: יחסי ציבור)

תוספת צבע ואנרגיה למרוץ הבחירות לראשות העיר ומועצת העירייה: השחקן והקומיקאי אבי גרייניק מצטרף לרשימתה של ציפי ברנד ויתמודד במסגרתה על מקום במועצה. גרייניק: "אני מתכוון לנצל את שתי הבמות – התרבותית והפוליטית-עירונית – כדי לשמור על ישראל ליברלית ושיוויונית"

13 בספטמבר 2023

הפתעה משמחת בבחירות הקרובות לראשות העיר ולמועצת עיריית תל אביב-יפו: השחקן והקומיקאי האהוב אבי גרייניק מצטרף לרשימתה של ציפי ברנד למועצה והכריז על תמיכתו בה לראשות העיר. גרייניק צפוי לקחת על עצמו את תיק התרבות ברשימה המתגבשת. אם ייבחר, גרייניק לא יהיה הקומיקאי הראשון שמגיע למועצת העיר, אחרי שמואל וילוז'ני ואסף הראל שעשו זאת לפניו.

גרייניק, בן 51, נשוי למפיקת הטלוויזיה תמי גרייניק ולהם ילד אחד. ראשית תהילתו בלהיטי הקאלט "פלטפוס", "ילדים סורגים לאלוהים" ו"כוכבי השכונה", אך מאז השתתף בסרטים ובסדרות רבות, כמו גם בתיאטרון הרפרטוארי ואף הקליט מספר אלבומים כזמר. בשנים האחרונות הפך גרייניק לאחד האמנים שאינם מהססים להתבטא ביחס למתרחש במדינה, ובחודש יולי אף הופיע ונאם במסגרת ההפגנה השבועית של "כוח קפלן" בכיכר הדמוקרטיה שבצומת קפלן-עזריאלי.

אבי גרייניק (צילום: כפיר זיו)
אבי גרייניק (צילום: כפיר זיו)

"אני מכיר את ציפי ברנד ואת עשייתה בעיר ושמח להצטרף, במטרה להבטיח שבתל אביב וביפו – לכולם.ן תהיה נגישות שווה לתרבות ולאמנות", אמר גרייניק עם הכרזתו והוסיף כי "לצד המחאה שגם בה אני לוקח חלק, אני מתכוון לנצל את שתי הבמות – התרבותית והפוליטית-עירונית – כדי להבטיח לשמור על ישראל ליברלית ושיוויונית". גרייניק משחק בימים אלה בהצגה "סוף העולם שמאלה" שעוסקת בעיירת פיתוח בשנות ה-60. לדבריו, ההצגה מחדדת עבורו את מה שעלינו לעשות ברמה החברתית כדי לשמור על אופיה הליברלי של מדינת ישראל.

הגיע הזמן לאחדות ????????

Posted by ‎אבי גרייניק‎ on Tuesday, July 11, 2023

עבור ברנד, שמנהלת קמפיין חריף וחסר פשרות נגד ראש העיר המכהן רון חולדאי, מדובר בתוספת כוח חשובה ואטרקטיבית: "אני שמחה על הצטרפותו של גרייניק", אמרה, "ובטוחה שלצד העשייה האמנותית העשירה שלו, הוא ידאג להנגשת התרבות בעיר ולשיפור היחס לאמנים. התרבות והאמנות הן הדרך שלנו להגן על הליברליות בישראל באמצעות שמירה על תל אביב דמוקרטית".