בתוך הבית נמצא: צרו לעצמכם סביבת עבודה מושלמת

עובדים מהבית? כך תיצרו סביבת עבודה שלא תחרפן לכם את הצורה

דסקטופ של ניקול דלטון
דסקטופ של ניקול דלטון

התלבשו

בואו נודה באמת, רובנו לא באמת טורחים להתלבש למשרד הביתי כמו לעולם שבחוץ, אף שזו עצה נפוצה. איך בכל זאת לא תתפתו לחזור למיטה? השקיעו בבגדי פנאי יפים שיוכלו להחליף על הבוקר את הפיג'מה שאוהבת לפתות לעצלנות.

חולצה, מכנסיים ועליונית, 429־715 ש"ח, אמריקן וינטג'

אאוטפיט של אמריקן וינטג'. צילום: יח"צ
אאוטפיט של אמריקן וינטג'. צילום: יח"צ

אחסון, אחסון, אחסון

גם אם אתם אנשים מפוזרים, אין מנוס מלסדר את המשרד הביתי. בלגן בעיניים הוא בלגן בשכל. בדוק. השקיעו בקופסאות אחסון קטנות לדברים שצריכים להיות נגישים במהלך היום, אחסנו את המסמכים למיניהם באופן מסודר ומחוץ לשדה הראייה, ואל תשכחו להקצות מקום גם לדברים שלא נמצאים דרך קבע על שולחן העבודה, כמו ספלי קפה או בקבוק מים.

כונניות רטרו, 199־249 ש"ח, גולף אנד קו

כוננית רטרו של גולף אנד קו
כוננית רטרו של גולף אנד קו

הקיפו את עצמכם בהשראה

תמונות, ספרים, פוסטרים ועוד פריטים יפים יזכירו לכם שמדובר במרחב הפרטי שלכם, בעיקר אם הם מהעולם המקצועי שלכם. גם אם המשרד קטן, הקפידו להוסיף לו טאץ' אישי ולהציב בו דברים שמעולם לא הייתם סומכים על השכן בקיוביקל שלא יגנוב אותם.

שעון קקטוסים, 24 דולר, באתר

שעון של Society6
שעון של Society6

החזיקו מחברת יפה ועט בהישג יד

כשאתם עובדים מהבית, רשימת המטלות היא הבוס שלכם. היא זו שתפזול אליכם מהצד ותנדנד לכם להשלים את המשימה הבאה, אז לפחות שתהיה ארוזה בעטיפה נאה.

מוצרי נייר של Pudish,י20־35 ש"ח, מרמלדה מרקט

מחברת של Pudish
מחברת של Pudish

הציבו בחדר כורסה לשבירת שגרה

כל מדריך לעבודה מהבית ידגיש את החשיבות של שולחן העבודה ושל הכיסא המשרדי ויאסור עליכם ללכת לעבוד על הספה. ואנחנו אומרים – בולשיט. לא יזיק לשנות מקום, ולא תאמינו איזו אנרגיה יכולה להביא איתה הנחת הישבן על מושב מרופד היטב.

כורסה מדגם Villstad,י995 ש"ח, איקאה

כורסה של איקאה
כורסה של איקאה

דף הבית

לא צריך להיות חיות רשת כדי לשוטט בפינטרסט, אבל אם אתם מחפשים השראה למשרד הביתי, תוכלו להיכנס לאחד משני בלוגים – Minimaldesks ו־Simpledesks – או להיעזר בבלוג העיצוב Apartment Therapy. מי שצילומי עיצוב הם כמו פורנו עבורו (לא שופטים), יכול להתקדם להארד קור: The Desk Project, פרויקט האיור של קיילי ג'סטוס הדרום אפריקאית. ג'וסטוס הופכת פינות עבודה ביתיות של אנשים יצירתיים לאילוסטרציות גרפיות שאפשר לתלות או סתם לבהות בהן לשם השראה.

דסקטופ של ניקול דלטון
דסקטופ של ניקול דלטון