הפתעת נובמבר: יצירה חדשה לאוהד נהרין ולהקת בת שבע

הכוריאוגרף הנערץ ולהקתו מפתיעים את עולם התרבות המשותק עם "YAG", יצירת וידיאו ראשונה בתולדותיהם שהופקה החודש בסוזן דלל, ומזמינים אתכם להקרנת בכורה בינלאומית וחד-פעמית

להקת בת שבע ב"יאג" (צילום:
להקת בת שבע ב"יאג" (צילום:
2 בנובמבר 2020

התרבות אמנם מתה, אבל היא בכל זאת לא מריחה מוזר ומדי פעם אף מראה סימן לכך שמוות הוא לא הכל בחיים. הנה שורה שלא חשבנו שנכתוב בזמן הקרוב: יש לכם יצירה חדשה של אוהד נהרין ולהקת בת שבע. קוראים לה YAG והפרמיירה שלה תתרחש ב-21.11 בשעה 21:00 בניו יורק, מלבורן ותל אביב בו זמנית.

"יאג" היא למעשה ההפקה הראשונה של בת שבע שנהרין עיבד במיוחד למסך, ובה הוא משתמש בשפה קולנועית כדי לתקשר את עבודתו כבמאי וכוריאוגרף גם יחד. ביטול הבמה, שמוחלפת בפריים הקולנועי, יוצר מפגש ישיר עם הרקדנים. יוצר הוידאו רועי שאלתיאל , שמצלם בקביעות את עבודת הלהקה, צילם וערך את היצירה עם נהרין, לאחר שצולמה במהלך החודש שעבר בסטודיו הלהקה במרכז סוזן דלל.

"אהבת הריקוד, געגועים, הטמרת רגשות לתנועה נקיה, רקדנים יוצקים תוכן שלא כתבתי, עידון והגזמה, משפחה, מגע, מרקם, זרימה, לצחוק על עצמך, מוות, זמן, גוף, תשוקה, דמיון, עוגיות מזל, עירום, חמוץ חמוץ, אדום, גרוב, שליטה, תענוג, ויתור", הסביר נהרין את היצירה בדרכו הייחודית.

אורך היצירה כ-50 דקות, היא כוללת עירום למי שדברים כאלה חשובים לו, מבוצעת בידי הרקדנים יעל בן-עזר, שון האו, יוני (יונתן) סימון, חני סירקיס, איגור פטשנצ'וק ולונדיווה קוזה, כשהפסקול מורכב מיוצרים כמו ג'ון זורן, אניו מוריקונה ורן סלווין. "יאג" תוקרן בסטרימינג חד-פעמי בפרמיירה שלה, מחיר הכרטיס הוא 50 שקלים, ואתם צריכים לרוץ ולהזמין אותו כאן ועכשיו

רוכשי הכרטיסים יוכלו ליהנות גם משיחה בשידור חים עם אוהד נהרין, שתתקיים למחרת ההקרנה בהנחיית הילה כהן-שניידרמן, האוצרת הראשית של מובי: מוזיאוני בת ים (השיחה תתקיים באנגלית לטובת הצופים בחו"ל).

כל העולם במה בסטרימינג. בת שבע ב"יאג"
כל העולם במה בסטרימינג. בת שבע ב"יאג"