מכנסי הקניה ווסט של נועה קירל: סיבה לגאווה או פאדיחות רצח?

נועה קירל ומכנסיה הקניה. אפשר להירגע. צילום: Photo by Kate Green/Getty Images for MTV
נועה קירל ומכנסיה הקניה. אפשר להירגע. צילום: Photo by Kate Green/Getty Images for MTV

כמו כל ישראלי, גם אנחנו ראינו את הצהרת האופנה של כוכבת הפופ הגדולה שלנו, והתלבטנו האם מדובר באקט ראוי להערכה או שאולי עדיף להעמיד פנים שאנחנו לא מכירים אותה. אז הגיע הזמן להכריע: בדקנו את כל הזוויות, בחנו את ההשפעות הגיאופוליטיות, שקלנו בכובד ראש והחלטנו על גזר דין

14 בנובמבר 2022

הפאסון

מישהו אמר עליך מילה אז את מייד מדפיסה אותו אלף פעם? קצת קרינג' אחותי. ברור, יש פה קריצה אירונית מסוימת. אחרי הכל היא לא הגיעה עם שלט כנגדו ואפילו לא טי-שירט הצהרתי, והמכנסיים המגוחכים האלה הן היפר-מודעות-לעצמן, אבל זה בדיוק מה שמזיע ממאמץ. כרגיל עם נועה, המאמץ שלך להיראות חסרת מאמץ הוא מכשול הכי גדול שלה.
סורי נועה, זו: פאדיחה. איזה פאסון ואיזה נעליים. לא, באמת. איזה נעליים? מה זו גזרת הדיסקו הזו?

סתם, זרקתי על עצמי משהו. נועה קירל בהכרזה על הופעת פארק הירקון (צילום: יחסי ציבור)
סתם, זרקתי על עצמי משהו. נועה קירל בהכרזה על הופעת פארק הירקון (צילום: יחסי ציבור)

המסר

הממ… שיהודים זה טוב? שקניה רע? שאנטישמיות יהפוך אותך להדפס? ההצהרה של הלבוש די הזכירה את שירי הפופ של קירל – מסר מעצים מעורפל שאי אפשר להדביק על משהו ספציפי כדי שכל אדם יוכל לפרש את זה כעצמו. האם זה מסר של אהבה לקניה ווסט או אולי עקיצה שנועדה להעליב אותו? נאא, המסר היחיד פה הוא "שימו לב אלי, נועה קירל".
סורי נועה, זו: פאדיחה. פעם הבאה תלבשי מכנסי בן גביר ובאמת תעבירי מסר.

הלבוש עצמו

איננו מבקרי אופנה, אבל אנחנו בעלי זוג עיניים. וזוג העיניים שלנו כואב. הדיילי מירור הכניסו את קירל לרשימת המתלבשים הגרועים של הטקס, אבל אנחנו לא כאלה אכזריים. כן נגיד שגם בלי קשר לעיצוב הצעקני של המכנסיים, הכפפות, החלק העליון ומשטח השרשראות חי שהיא לובשת נותנים תחושה של מלכת סאדו יהודיה, וזה לא מלהיב אף אחד.
סורי נועה, זו: פאדיחה. מי יוצאת ככה מהבית שלא לדאנג'ן?

העדפנו אותך כפוקימון. נועה קירל בטקס פרסי MTV בסטיילינג של רנה גליקסמן ולימקה. שמלה – אוהד קריאף. צילום: יח"צ
העדפנו אותך כפוקימון. נועה קירל בטקס פרסי MTV בסטיילינג של רנה גליקסמן ולימקה. שמלה – אוהד קריאף. צילום: יח"צ

התגובות

האמת? התאכזבנו. בדרך כלל כשאירוע דבילי קורה, האינטרנט פורח וכולם מביאים את ה-A גיים שלהם למשחק. והפעם? כמה פאנצ'ים דלוחים על פנתרה, טיפה פוטושופ עצלן עם פנים אחרות על המכנסיים, שום בדיחה באמת מצחיקה, שום טייק באמת חם. פעם נועה היתה יכולה להדליק את האינטרנט בעזרת פאוץ', היום גם ללבוש את פניו של הפרובוקציה הכי גדולה בעולם בקושי מעיר את הטרולים. ניסיון יפה, אינטרנט, אבל רק נוי אלוש קיים.
סורי נועה, זו: פאדיחה. בקושי הרעשת את מייספייס

נועה קירל עצמה

בסופו של יום, לנועה קירל לא אכפת מקניה ווסט או מהמלחמה באנטישמיות. לנועה קירל אכפת אם אירופה תזכור אותה, ופייר – לפחות בפן הזה היא הצליחה. ועכשיו כשהביאה את כל הבנים לחצר, הם ישמעו את המוזיקה שלה ויגידו – בסדר, נו. כבר שמענו. קשה להאמין, למשל, שחיקוי רוזלייה כמו פנתרה יעשה משהו לאירופאים, והם יצטרכו ללכת די אחורה בקטלוג הקירלי, לעבור פרסומות ליס ופרסומות לסמסונג ופרסומות לפרסומות כדי להגיע לשיר אמיתי. וגם אז, הם יתווכחו שכוכבת הפופ הגדולה ביותר של ישראל היא לכל היותר הגרסה הישראלית לכל כוכבת אחר שהם מכירים. רק עם מכנסי קניה.
סורי נועה, זו: פאדיחה. בחייך, לא יכולת להגיע לשם בימי פאוץ'? אה, הגעת לשם כבר חמש פעמים רצופות ועדיין לא ממש שמו לב אליך? כן, פאדיחה.

התמונה עם טיילר סוויפט

ואולי הרגע המוזר ביותר בערב הגיע כשקירל ומכנסי הווסט שלה פגשו את אחת מנפגעות קניה הראשונות – נראה לנו שזה הופך אותה ליהודיה של כבוד – טיילור סוויפט. נועה ומכנסייה צולמו לצד הכוכבת, שבטח השתתקה מול המחזה, אולי כתגובה פבלובית. נועה, מצידה, קיבלה תמונה אייקונית.
סורי נועה, זו: גאווה ענקית! תגידו לנו שזו לא תמונה היסטרית והיסטורית? רק עבור זה כל הסיפור היה שווה. תודה שאת מייצגת אותנו בכבוד.

נועה קירל ניגשת לטיילור סוויפט בטקס פרסי MTV | צילום: Kevin Mazur/WireImage via Getty Images
נועה קירל ניגשת לטיילור סוויפט בטקס פרסי MTV | צילום: Kevin Mazur/WireImage via Getty Images

גזר הדין:
וואלה פאדיחה, אבל לפחות פאדיחה ישראלית כחול לבן. גם זו סוג של גאווה.